Stowa Flieger Classic 40

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Merk en model: Stowa Flieger Classic 40
Diameter: 40mm

Leeftijd: 2013
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2017

Factuur en/of certificaat: ‘origineel certificaat kaartje’ zit erbij, zie foto.

Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos aanwezig

Verzendkosten of afgehaald: Beiden

Conditie (krassen, werking etc): Full service door Ron Sonders in feb '24

Soort uurwerk en kaliber: ETA 2428-2

Vraagprijs: €850

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Dit horloge heb ik al een tijd in bezit en heb ik af en aan afgewisseld met andere horloges. Ik wilde het horloge niet te koop zetten zonder 100% achter de kwaliteit te staan, daarom laten onderhouden door Ron Sonders in februari. Ik kan met een gerust hart zeggen dat deze in topstaat is (afgezien van haarlijntjes op de ring op de achterkant en band-wisselspoortjes achter).

Uurwerk loopt +0.4s per dag.

Sinds de servicebeurt heb ik hem niet omgehad.

Daarna veel getwijfeld om de Stowa weg te doen maar nu toch de knoop doorgehakt om budget te creëren voor een ander horloge. Ik wil iets stevigers aan de pols met een metalen band en wat hogere waterdichtheid.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

3 likes