Stowa HFLE 2017 : Sunburst blue dial Ikarus! Info upgrades + foto's!

Henrik is eigenaar van het forum, lijkt mij dat HFLE niet zonder meer gebruikt kan worden.

Dan is t wel fijn als ie reageert

2 likes

Om vervolgens al het gekanker over zich heen te krijgen, zoals Freddy laatst?

1 like

In zijn geval zou ik ook even afwachten, vier kandidaten zijn er. Inderdaad nu al “gedoe” gaan maken mbt een voorstel dat het misschien niet haalt?

Nu krijgt hij het gekanker over zich heen omdat hij niet reageert.

Het gaat niet om dit specifieke voorstel. Het gaat erom dat iemand met autoriteit hier (mi.i. beheer of moderatie) aangeeft aan welke voorwaarde een limited moet voldoen en hoe het keuzeproces in elkaar zit. Komt er bijvoorbeeld weer een overkoepelende werkgroep? Wat zijn deadlines? etc. etc.

2 likes

Alleen nu leest hij het niet​:joy::sunglasses:

1 like

Dat zeg jij :wink:

1 like

Helemaal mee eens dat HFLE niet zomaar gebruikt mag worden. En natuurlijk staat het @Henrik vrij hier wat minder actief te zijn en zich met HFLE niet teveel bezig te houden. Maar @Vahalis heeft gewoon een punt wat betreft duidelijkheid.

Ik ging bij het doen van dit voorstel uit van Henrik zijn post (zie citaat boven) waarin hij aangeeft dat de regels een goede leidraad zijn maar dat het ons vrij staat daar van af te wijken. Ik heb voor de zekerheid nog een pb gestuurd maar daar geen antwoord op gehad. Dan lijkt het me niet vreemd dat ik nog steeds uit ga van die post. Des te vreemder dat @JTrapman van Henrik te horen kreeg dat 500 een harde eis is.

gr, HJR

2 likes

Voor mij ook Top zo.
Blauwe sunburst zonder datum; graag!

2 likes

Dit voorstel is natuurlijk de echte underdog, maar we doen ons best ;).

gr, HJR

2 likes

Nou…? Als zelfs @hendrik z’n vrouw er voor over boord gooit…

2 likes

Ik heb antwoord op een dergelijke mail ontvangen met de boodschap dat het AAN te raden is de 500 grens aan te houden. Dit omdat (blijkt uit eerdere versies) er anders gewoon onvoldoende verkocht worden. Want hier zeggen mee te doen en geld storten blijken heel verschillende zaken.

Het argument dat het horloge voor meerderen bereikbaar zou moeten zijn vind ik ook wel goed. Wat dachten we van een prijs afhankelijk van inkomen. :wink::smirk::sunglasses::innocent:

1 like

Dus dan kun je ook afgewezen worden voor deelname aan de HFLE omdat je inkomen te hoog is? :wink:

Neen, het horloge kost dan EUR 100.000 ex btw. :joy:

Jouw idee is gebaseeerd op het indexeren van de verkeersboetes in Zwitserland? :wink:

Was toch in scandinavië. @James_T_Kirk krijgt het horloge voor 1 euro. :sunglasses::smirk:

2 likes

Dat was waarschijnlijk tijdens de crisis :smile:

Dan is de crisis vanaf 2003 geweest?

Het was maar een grapje, ik wist niet dat het allemaal bloedserieus moest.
Bij deze mijn nederige excuses voor de historisch incorrecte opmerking !!!
:wink::+1:

2 likes