Netjes gedaan!
Voor mij toch het liefst geen oranje, maar ga het vanaf nu gewoon volgen en zie wel waar we op uit gaan komen.
Netjes gedaan!
Voor mij toch het liefst geen oranje, maar ga het vanaf nu gewoon volgen en zie wel waar we op uit gaan komen.
Optie twee zou mijn voorkeur hebben (na helemaal geen oranje).
Maar mooi zeg die blauwe wijzerplaat.
Oranje accenten vind ik persoonlijk niet mooi.
Eensch!
(en als het toch moet dan ook maar meteen eentje met datum en dan een oranje 17)
Daar kan ik nog altijd wel achter staan, tenminste, als je de oranje 17 op de datumschijf bedoeld.
Kwestie van niet dragen op de 17e
Kleine nuance voor toch een verschil tussen de eerder limited met blauwe sunburst zou kunnen zijn de achtergrond van de datumschijf hetzelfde blauw te laten zijn in plaats van zwart. Dun kadertje om het datumvenstertje misschien (wit, niet oranje).
Waarom Oranje? Lilluk.
Ik sluit me er bij aan: Liever geen Oranje, maar optie 2 is heel acceptabel.
Mocht het āfoutā gaan met het HFLE gebeurenā¦
Als we nu met @Thieuke, @GuillaumeNOS, @Vos en een paar anderen overblijven, kunnen we er dan niet gewoon 5-10 bestellen onder de noemer āThe Midnight Specialsā?
Middernacht-blauwe sunburst, geblauwde wijzers, datum op 6 (of niet, daās smaakzaak) en dat ie dan maar 700 Euro kost zonder 'm een HFLE te noemen? Zonder enige vorm van Oranje? Met nummertjes van 1-5?
Ik zou daar sowieso oren naar hebben, dan konden we in een veeeel kleiner forum gewoon lekker doen wat we willen. Ik zeg ook maar wat, hoor.
Ik zou er geen oranje op willen. Ook niet als het een Limited is. Ziet er in mijn ogen gekunsteld uit.
Vanwaar al die oranje haat ineens
On-topic: Nr 2 is top!
Als de blauwe sunburst geen hfle wordt, of wel, maar dan wordt volgehangen met oranje accenten , doe ik geen hfle (*1) en ben ik voor deze optie zeker te porren (lees: moeten we doen)
.
.
.
.
.
*1 Aan deze uitspraak kunnen geen rechten ontleent worden, daar de Pellikaan-hfle nog niet bekend is)
Ik haat Oranje absoluut niet. Op mān shiny azuur Squale 1521 prijkt een olijke oranje secondenwijzer en met dito NATO krijg je dan een prachtig, kek en kleurrijk zomerhorloge.
Bij een nachtblauwe Stowa slaat het echter als een lul op een drumstel.
Zo zijn Spinners op een low-rider lachen, terwijl ze op een Bentley gewoon niet kunnen, als het ware.
Ik vind die oranje accenten wel iets subtieler dan spinners op een bentley. Als we het nu hadden over een Invicta achtige stalen kooi constructie eromheen in knal oranje , vooruitā¦
maar goed, ik snap je punt
Agree to disagree.
Met een biertje er bij of zo. Altijd leuk.
ik heb een oranje sumo. Prachtig. Maar dat zijn geen accenten, en zeker geen flieger. Tierelantijnen op een militair horloge, waar haal je het vandaan.
Heerlijk al die mensen die vooral aangeven wat ze niet willen!
Oke, blauw, no date.
Heb je de politie al gebeld?
Waarom ik dit zeg is dat op een militair horloge alles in dienst dient te staan van doelmatigheid. Het doel dienen. Alles wat afleidt is dus niet goed. Ik ben dus erg verbaasd dat er naar accenten gekeken wordt, zeker in heldere kleuren. Nou weet ik wel dat we dit horloge niet meer met dat doel dragen, maar laten we het dan ook geen flieger meer noemen. En ja, als liefhebber ergert me dit. Zal proberen dat niet meer te laten gebeuren.