Stowa HFLE 2017 : Sunburst blue dial Ikarus! Info upgrades + foto's!

:joy::joy::joy:

Waar kan ik inschrijven? Nummer 2510 graag!

2 likes

:rofl::rofl::rofl:

Wat een saaie boel zeg zo’n standaard bruine band. Bah, als deze met die band komt, dan laat maar zitten…
Voor de rest helemaal top natuurlijk

4 likes

De Nomos Club Flieger. Maar dan met datum loep

Die Rhodium plaat, datum op zes en zwarte wijzers… Ik zou zelf aan een Ikarus gewoon inderdaad niets meer doen. Maar ja, da’s niet, eh, onderscheidend genoeg. Want zeg nou zelf, we zien dagelijks hele horden Nederlanders met zo’n ding rondlopen. :slight_smile:

Sorry, maar inderdaad dus ook gewoon eensch. Al heb ik daar geen limited bij nodig.

1 like

Ik heb er hier nog eentje voor je liggen :wink:

1 like

Ik mis de panda!

1 like

Kaartje kopen en gaan kijken dan.

4 likes

Ik vind het echt een no-go dat de oranje 17 ontbreelt…

2 likes

Wat een geneuzel allemaal joh.

Ik ben mijn auto al aan 't uitstofzuigen , op zoek naar kleingeld…:sunglasses:

Dan hoop ik maar dat ik met een beetje bijpassen er ben…:grimacing:

Zoals ik ergens al eerder las: kan mij het ver%|%… schelen hoe dat ding eruit ziet! Al is ie pimpelpaars en heeft ie een paar roestige schroeven in het uurwerk van een ouwe Messerschmitt! Stowa Ikarus!:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ondanks alle goede bedoelingen schat ik in dat het niet gaat lukken om 50 stuks verkocht te krijgen van de richting waar deze potentiƫle HFLE nu heen gaat.

1 like

Eens.

Voor mij zag het eerste idee met de blauwe op Mesh er gewoon het beste uit.
En ja, dan maar een ā€˜bling’ flieger.

Dat, voor fatsoenlijk geld, en anders niet. (mocht hij met alle extra’s boven de 7/800 euro uitkomen wordt het hem ook niet voor mij…) En ik vermoed dat de basis echt heel goed geprijsd is, maar met extra’s lijkt het toch wat snel te duur te worden. Let wel; Ik zeg niet dat de prijs niet klopt. Hij klopt voor mij dan niet meer. :wink:

ā€˜sorry’ , maar volgens mij snap je het niet helemaal. Het hele idee van een limited edition is dat hij wĆ©l anders en onderscheidend is ten opzichte van het standaard model. Anders kan je het net zo goed een inkoopactie noemen.
Als je je het originele model zo mooi vind, waarom koop je die dan niet gewoon?

5 likes

Het verschil zou wel subtiel kunnen zijn.

Maar er moet nu eenmaal verschil in zitten. Anders kan ik gewoon een standaard Stowa bestellen idd. Juist die subtiele verwijzingen naar een Limited maakt het onderscheidend tov het standaard model.

Omdat een Petit Prince kleurstelling het prima voor me doet, terwijl Stowa ze niet maakt.

Als ik met een of ander l*lverhaal over een ā€œLimitedā€ voor rond de 700 Euro een blauwe Sunburst Ikarus te pakken kan krijgen interesseerde het me niet al graveerden ze een portret van Pol Pot in het deksel. :slight_smile:

Tenzij ik, kuch kuch, van iemand hier een originele Ikarus over zou nemen.

4 likes

Veel mooier dan de Ikarus en voor de centjes hoeft je het niet te laten:

Ik zit zwaar te twijfelen over de aanschaf van de matte variant. Helaas kost het polijsten met de hand best
wel wat meer :expressionless:

3 likes

Ho sorry m’n telefoon heeft kuren!

18 likes

Mooie elegante wijzers hebben die Marine horloges zeg!