Stowa HFLE 2017 : Sunburst blue dial Ikarus! Info upgrades + foto's!

Punt is dat mensen die ZEGGEN dat ze gaan aanbetalen, dat mogelijk alsnog niet doen, en het is ondoenlijk voor de organisatoren van een voorstel om nu al bij te houden wie MISSCHIEN meedoet. Het lijkt zinvoller dat dit pas gebeurt bij de aanbetaling, of in een miniproceduretje erna. Niet iedereen zal zijn/haar ideale bouwnummer kunnen krijgen namelijk. Stel voor dat er maar 60 komen van voorstel X en iemand wil nummer 61. Of nummer 13 wordt 8 x “gereserveerd”. Dat wordt een zootje in de communicatie.

Wacht allemaal maar eens af tot de stemronde daadwerkelijk start, breng je stem uit, doe je aanbetaling (stemgeld) en volg de verdere instructies.

5 likes

Daar heb je een punt.
Aan de andere kant, aanbetalen en terugtrekken (je verlies pakken) kan ook altijd nog, dus de zekerheid ga je nooit 100% hebben. Het kan dan ook niet echt kwaad denk ik dan :slight_smile:

1 like

Applaus voor het voorstel! Prachtig. Wat is de kastmaat?

1 like

40 mm

2 likes

Dit:

2 likes

Mooi wel: dadelijk de keuze tussen 38 (panda chrono), 40 (Stowa) en 42 (EMG) mm! Moet wat tussen zitten.

4 likes

Je zou ze haast alledrie nemen :slight_smile:

2 likes

Dat is inderdaad super gaaf! Voor ieder wat wils!

De keuze is reuze!!!

1 like

Mwoh, met 40mm veuls te klein. Wordt voor mij de EMG.
Maar fijn dat er ‘voor elck wat wils’ tussen zit.
Goed werk van alle teams!!!

3 likes

Ik ben alweer benieuwd naar 2018… :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Als de Pellikaan het wordt :heart_eyes::+1:t2::+1:t2::+1:t2:

2 likes

Of zelf met iets komen… Mmmmmmmmm

4 likes

Deze is wel errug gaaf!

1 like

Zelf doen… superleuk maar weet waaraan je begint!

2 likes

Zie hem net en moet zeggen dat die erg geslaagd is! Gefeliciteerd met dit mooie eindresultaat.

4 likes

7/10. Band is zo zo, geen open caseback en no date. Dat laatste maakt het voor mij een no-go, maar dit is absoluut de interessantste HFLE van 2017.

2 likes

Ben toch wel heel benieuwd welke het dan gaat worden. Dit zou mijn uiterste voorkeur hebben mocht ik op tijd een ticket bemachtigen uiteraard :wink:

Zo, nu eerst gestemd op het horloge. Graag nummer 13!

Grappig, ik vind de band juist leuk (en zou een och elke dag een andere opgooien), en vind gesloten caseback en no date absolute pré’s. Zoveel mensen, zoveel meningen.

Volgend jaar mag de HFLE max. € 500 kosten, denk niet dat Pelikaan dat gaat redden. Zal dan 2019 worden.

2 likes