Stowa HFLE 2017 : Sunburst blue dial Ikarus! Info upgrades + foto's!

Ook niet onbelangrijk , was ik even vergeten :sweat_smile:

Bjoety toch met deze specs , stemmen jongens , stemmen!

8 likes

Sorry voor de late reactie. Ik weet niet zeker of Stowa de datumschijf laat zitten. Kom ik op terug!

gr, HJR

2 likes

Geen probleem! Je hebt het er maar druk mee. :wink:

Vind het al fijn dat je er zoveel werk in stopt👊🏻

Ik hoor het dus wel.

3 likes

Goed plan.

Absoluut , winnen of niet , het initiatief verdiend hoe dan ook een HFLE te worden , 2017 of 2018.
Top @Vigorelli

Nog een plaatje maar. ( ander model zelfde kaliber )

7 likes

Mijn stem staat ook bij de Stowa,mijn avatar stond bij de panda en kon dat niet verwijderen dus heb ik 'm maar naar de Stowa verplaatst(dat kon wel)omdat dit een waardige hfle is.
Ik heb overigens niet gestemd,geen idee hoe ik bij de panda kwam te staan :flushed:

1 like

Per ongeluk aangeklikt misschien. Jammer dat je dat niet ongedaan kan maken.
Dit verklaart wel de onbetaalde stemmen.

Zou zoiets moeten zijn,heb niet gestemd en ook niet de intentie gehad dit te doen.

1 like

Top idee, de STOWA bij 50 (betaalde) stemmen inzetten als hfle 2018 met als uitgifte maand januari. Dat idee geeft weer moed. Mensen stemmen dus! Dat heeft het idee van H_J_R_ zeker verdiend en de stowa stemmers ook :grin:.

4 likes

Wowsers, nu je het zegt. Die kroon vind ik ook afschuwelijk…

Briljant plan.

Als de 99 stemmen niet gehaald worden dan denk ik, gezien de berichten van Jur in één van de andere topics, dat de hierboven geschreven plannen in de ijskast gezet moeten worden. Opnieuw aanmelden voor de HFLE 2019, want dan is het weer een € 750,00 jaar. Hopelijk wordt er in de oneven jaren ook een minimum bedrag bepaald, want € 700,00 kan helaas nooit concurreren met € 250,00.

Nou ja, persoonlijk zou ik deze limited graag in 2019 weer terug zien.
Die caseback met vliegtuig is trouwens te mooi (zonde om de zichtbodem te kiezen en daarom zonde om voor de high grade te gaan, tenminste, in mijn ogen :slight_smile: ).

Disclaimer: mocht er een limited Stowa project gestart worden voor deze HFLE buiten HFLE om, dan zou ik uiteraard weer in stappen :slight_smile:

2 likes

Ik zou ook weer instappen. We gaan het zien

1 like

Het lijkt mij inderdaad een goed idee om per jaar de (ongeveer)waarde te stellen.
En dan het ene jaar bijvoorbeeld max. 200-300 Euro en het jaar erop bijvoorbeeld max. 650-750 Euro.
Zo komt er voor ieder wat wils.
En er zijn nu eenmaal meer mensen die 225 willen/kunnen besteden waardoor de concurrentie niet te doen is.

Ik heb ook sterk zitten twijfelen om op de Stowa te stemmen. Erg gaaf horloge en ik heb nog geen flieger in mijn collecties. Maar op dit moment wil ik ook geen te groot gat in mijn horloge budget slaan.

1 like

Ik hoop dat dit het horloge gaat worden!! Ik heb mijn stem uitgebracht :smile::smile:

2 likes

Houd dat in dat de andere twee geen waardige HFLE horloges zijn ?

Yep,voor mij wel.

Misschien kan je je nader verklaren, zomaar iets roepen zonder onderbouwing kan iedereen en is wel erg makkelijk.

Dat gebeurt hier op het forum continu :grin:

1 like

Jur was in de voting thread erg duidelijk: geen 2 HFLE’s in 1 jaar. Ik begrijp dat volkomen en stel de duidelijkheid op prijs. Persoonlijk vind ik het dan misschien wel een beetje jammer (omdat ik gewoon graag zsm deze Stowa had willen hebben) maar ik kan even goed 100% achter dat besluit staan.

Ook zei hij iets in de trant van dat we op een later moment (ik neem aan na het voltooien van de huidige HFLE) de regels voor 2018 mogelijk enigszins kunnen tweaken.

Ik zie dat als een opening om op dat moment te bespreken of we van 2018 niet alsnog een ‘duur’ jaar kunnen maken, en of we evt. het hele proces wat vroeger in het jaar kunnen initiëren. Geen garanties/beloftes dus, maar wel iets waarover we het kunnen hebben. Ook dat vind ik al winst!

Dat laat niet onverlet dat ik stiekem hoop dat ook de Stowa de 99 stemmen weet te behalen :wink: En een ‘show of support’ dit jaar zal het argument vast helpen (en ook Jorg overtuigen dat het geen verspilde moeite was).

7 likes