Is n hommage van een voor mij onbetaalbare vintage
Zo is het maar net.
Inmiddels de €50,00 voor de Stowa terug op de rekening ontvangen (waarvoor dank @GhentWatch). Case closed.
Een zoals gezegd / bekend sta ik, en velen met mij, open voor een Stowa Ikarus met blauwe sunburst op een later tijdstip, op wat voor manier ook.
Nog één keer in het af te leren
Tot gauw my friend
Yep. Same here.
Ook hier de centen al weer terug.
@Vigorelli dank voor het mooie STOWA project dat je hebt opgezet. Ook alle andere betrokkenen bij de HFLE organisatie bedankt voor de initiatieven en de energie die jullie er in gestoken hebben. Als de Stowa er gaat komen, ben ik er graag bij.
@Vigorelli: Echt helemaal top en super inzet. Heb zo’n vermoeden dat deze Stowa er nog wel gaat komen.
Het leven is niet eerlijk. Verzoen je daar maar mee & de kwaliteit van je leven verbetert
Dat kan niet. Volgend jaar is een maximaal €500,00 jaar.
2019 wellicht??? Ik hoop van wel eerlijk gezegd.
Er is al voorgesteld omdat de HFLE dit jaar ruim onder de € 500 zit van 2018 alsnog een ‘duur’ jaar te maken. Misschien dat @Jur daar iets over kan zeggen.
Dat klopt. Maar officieel is daar nog niks over besloten.
Tevens is dan nog niet gezegd dat de Stowa het ook weer wordt. Persoonlijk hoop ik dan ook nog steeds op een side-actie limited edition. Gewoon met een groep geïnteresseerden, mits Stowa zijn medewerking daaraan zou willen verlenen überhaubt. Maar het is niet mijn model/idee geweest, dus kan niks anders dan afwachten.
Maar dan wel zonder HF kenmerken neem ik aan,gewoon een gezamelijke inkoopactie?
Jammer dat het deze niet werd… had zeker ingeschreven !
Ja, inderdaad.
Die link met HF hoeft er dan niet per sé op.
Ik wil 'm ook graag.
Wat mij betreft niet als HFLE, maar een gewone LE.
Voor mij ook als gewone LE, prima.
Voor mij ook prima
Ik heb ook op de Stowa gestemd (stemmen op m’n eigen ontwerp vond ik echt niet kunnen) en voor een LE sta ik zeker open, doorkijkachterkant hoeft niet, topgrade ook niet aangezien ik zàt horloges heb om mee te wisselen en die paar seconden per dag er dus niet toe doen.
Bring it on!
Werkelijk schitterend. Wat gaat er nu met dit ontwerp gebeuren?