Ik heb @25tien intern al lang gefeliciteerd, maar ook hier nog even een kleine concession speech. De EMG is de enige en duidelijke winnaar dit jaar! Een gave en toegankelijke HFLE die geweldig populair blijkt te zijn, hulde dus.
Stop aub met roepen dat er iets niet eerlijk zou zijn, complete onzin. Natuurlijk is het moeilijk concurreren met een goedkoper voorstel, zeker als dat ook nog eens een erg leuke klok is. Het is logisch dat de drempel voor een horloge van bijna 700,- om in te stappen wat hoger ligt. Dat wist ik allemaal van tevoren en toch wilde ik het proberen.
27 stemmers vind in deze korte tijd vind ik helemaal niet gek. Iedereen bedankt die op de Ikarus heeft gestemd! Ik denk dat wanneer mijn campagne wat beter was het aantal misschien wat hoger was uitgevallen. Ook zijn er wellicht nog een aantal die niet betaald hebben gestemd vanwege de grote voorsprong van de EMG.
Anyways. De ideeën over twee HFLEs en het omruilen van maximumprijzen 2017-2018 zijn misschien goed bedoeld maar voor nu totaal niet aan de orde. Ik ga zeker moeite doen om te kijken wat er mogelijk is om de Ikarus alsnog te realiseren, maar alles op zijn tijd.
EMG met 99 stuks wordt een fraaie ltd. Toch heb ik met veel plezier gewerkt aan dit project Iedereen bedankt voor de support en de de andere projecten voor de competitie! En natuurlijk @Ghentwatch voor het vele regelen!
Zoals we intern besproken hebben, wil ik jou en de rest van de initiators ook heel hartelijk bedanken! Jullie hebben het beste in me naar boven weten te halen.
Door jullie voorstellen werd ik nog iets harder gepusht om m’n best te doen voor de EMG!
Ik zie de Stowa graag nog komen, op het juiste moment voor alle partijen.
Niet helemaal. Maar het was duidelijk dat 99 erg lastig zou gaan worden. Daarom hebben ik en @BG1 toegezegd dat het zo goed en de stemming niet door hoeft te gaan tot eind augustus. Dan kan de EMG verder gaan met de stappen om hem te produceren.
Ik wil toch even iets toelichten om reacties van Stowa-liefhebbers te nuanceren. Ik denk dat liefhebbers van de HFLE Stowa dit gewoon als n mooie kans zagen om op deze manier n prachtige en kwalitatief goed horloge te kunnen kopen dat ook nog eens een LE is voor n mooie prijs. Die kans krijg je denk niet vaak.
En als het dan niet lukt dan zijn ze teleurgesteld en proberen ze toch n manier te vinden om m te aan te kunnen schaffen. Heeft niets met de EMG te maken of liefhebbers van dat horloge anders te beoordelen omdat het n goedkoper horloge is (wat n onzin).
Laten we het zo zeggen; zo zit ik er in en ik denk vele Stowa HFLE-liefhebbers met mij?!