Stowa inkoopactie

Ik ben van plan een Stowa Antea of Antea Kleine Sekunde met geblauwde wijzers en schroeven en Milanaiseband te kopen.

Dus deze of deze:

Een Stowa is blijkbaar alleen via de onlineshop http://stowa.de/shop/ te bestellen. Als iedereen die nou ook serieuse interesse in een Stowa heeft dit aangeeft en ik met een bestllijstje naar Jörg Schauer (de eigenaar van Stowa) toe zou kunnen stappen zou het heel goed kunnen dat we wat korting kunnen krijgen.

Heb je dus echt serieus interesse in een Stowa, kijk dan in de shop (let op, afmetingen wijken af), kies de versie die je zou willen, de foto’s en prijzen staan er steeds netjes bij, en laat het hieronder even weten. Over ongeveer een week zal ik bij voldoende animo een poging bij Jörg wagen.

The Antea model series includes various watches - with Arabic and Roman numerals, as well as with simple line indexes. Simply choose the watch that suits your personal taste.

http://www.stowa.com/Collection/Antea/antea.html

Dit staat dus op hun site als je via stowa.com bezoekt.

Maar in hun online shop vind je al die diversiteit aan Antea’s niet terug…
Da’s toch apart.

Is de kleine seconde variant trouwens 35,5 incl of ex kroon?

Ik ben geïnteresseerd in de Antea Kleine Sekunde met geblauwde wijzers en schroeven en Milanaiseband.

Hoi Henrik, je hebt een pb (dit zou wel eens het einde van onze Blancier plannen kunnen betekenen?)

Nee hoor Michel (voor mij niet iig). Ik heb je pb gezien, thanks!

Idd vreemd. Ik zal eens informeren, ook naar je vraag vwb kroon.

Weer n inkoopactie… brrrrrr…

helaas doe ik niet mee, ben nog niet zo overtuigd van …
en er komen andere aanwinsten aan.

Ze hebben bij stowa nu ook nos in de opruiming mischien zit hier iets voor jullie bij. En de nieuwe vouw sluitingen zijn ook erg mooi.

Mvg Dennis.

Henrik, je hebt een PB

Ondanks dat ik nu een Nomos Orion heb en dan geen Stowa Antea er meer bij ga kopen, zal ik de actie bij voldoende animo voortzetten. De animo blijkt tot nu toe echter nog niet al te groot. Ik wacht tot vrijdag.

Mijn beoogde aanwinst war leider ausverkauft. Ik kan van het lijstje af. De Blancier-actie blijf ik een goed idee vinden mits ik “mijn” model in elkaar kan schroeven…

Ik ga waarschijnlijk van een 2nd hand Stowa Marine voorzien worden dus ook Marz kan van het lijstje met gegadigden af.

Als het doorgaat zullen foto’s volgen natuurlijk.

Ik zag zojuist op de site van Stowa dat het Peseux 7001 uurwerk momenteel niet meer leverbaar is. Het vervangende uurwerk is ook best wel fraai, maar heeft geen “Genfer Streifen”. De Peseux 7001 is vanaf april weer leverbaar.

Ik weet zelf nog niet of ik wil wachten op de Peseux 7001, eerder de andere versie bestellen, of doorsparen voor een echte “Jörg Schauer”. Moet ik nog over nadenken. :wink:
Hiermee kan ik ook van het lijstje af.
Ik geloof dat ik er nog als enige op stond, dus er is geen lijstje meer.
Einde inkoopactie? :frowning:

Ik vind Stowa een sympathiek merk, maar ik stoor me wel aan de snelle veranderingen in modelvoering.

De Antea was er twee jaar geleden nog met handopwinder, nu alleen nog maar met automaat. De Antea Kleine Sekunde was in december nog met het mooie Peseux 7001-uurwerk leverbaar, nu weer tot april niet. Je kunt er geen peil op trekken. Irritant, als je bedenkt dat ze eigenlijk maar enkele modelseries hebben (Antea, Flieger, Marine, Exima, Seatime). Ook het feit dat je Stowa alleen online kunt kopen staat me voor een nieuw horloge een beetje tegen. Passen en in levende lijve kiezen is er niet bij.

Daar staat tegenover dat de kwaliteit voor die prijs belachelijk goed is. Maar ik twijfelde tussen de Antea Kleine Sekunde en de Nomos Tangente. Die twijfel is nu in het voordeel van de Nomos met het nieuwe, eigen Alpha-uurwerk en glazen bodem. Twee, drie keer zo duur als de Stowa, maar werkelijk prachtig afgewerkt en met een prachtig uurwerk… Begin maar moet ik hem hebben als het goed is.

Groet,

Gerard