Stowa Marine Original

Beste Forumleden,

Ik ben zeer gecharmeerd van de Stowa Marine Original, en overweeg dit horloge aan te schaffen.

Nu is het zo dat ik over vrij dunne polsen beschik en ik ben daarom bang dat dit horloge eigenlijk te groot en dik is voor mij. 40mm diameter (max 10mm dik) is een mooie maat voor mij.

Stowa verkoopt alleen via internet. Mijn vraag is daarom, weet iemand of dit horloge ergens in NL te bezichtigen is, of heeft iemand dit horloge al en is hij of zij dit bereid te laten zien op de rikketik in oktober? Dan zou ik kunnen zien of het horloge ‘slank’ draagt en wellicht toch geschikt is.

Alvast bedankt voor de reactie,

Jop

Ik heb deze, en die mag eventueel weg om een iets anders te kopen :smiley:
Horloge is in absolute nieuwstaat, geen enkele kras, of haarkrasje te bespeuren.
Het glas is ook 100% in orde.

Staat nu op een andere band, maar de originele kameel-lederen band ( zie foto 2 ) heb ik ook nog.

Indien interesse, stuur maar een PB :wink:

Bedankt voor je aanbod, Marc-B1, mooie klok.

Alleen is dit de automaat volgens mij, en ik vind de Unitas handopwinder zo mooi.

Een voordeel is wel dat de jouwe een diameter van 40mm heeft. Lug to Lug komt hij alleen aardig in de buurt van de original volgens mij (+/- 48mm?).

Mocht ik besluiten voor deze automaat te gaan dan kom ik er wellicht bij je opterug…

Groet,
Jop

Geen probleem hoor, Jop. Deze is direct nog niet weg. Ik ben zo zachtjes aan de verzameling aan het uitdunnen, ten einde de andere klokken wat meer draagtijd te geven.

Ook probeer ik wat minder aan te kopen, maar dit is echt wel moeilijk hoor, als “getikte” :smiley: :wink: