Via de zoekfunctie heb ik geen topic gevonden voor Stowa only, dus vandaar deze post. En mocht er onverhoopt toch al een topic van zijn dan kan deze uiteraard op slot!
Ben trouwens wel benieuwd of er genoeg stowa bezitters hier zijn om een volwaardig topic te kunnen worden. En zo ja waarom is er dan niet eerder een only aangemaakt? Uiteraard trap ik af met mijn TO 2!
Zou kunnen natuurlijk. Een andere mogelijkheid is dat de vorige eigenaar er een andere kroon door Stowa op heeft laten zetten. Dat is één van de mooie dingen van Stowa. Je kan tot op zekere hoogte je horloge door hun laten modden.
Voor zover ik kan lezen op het internet, was dit de standaard kroon en was de onion kroon een optie. Tegenwoordig zal de onion kroon standaard zijn geworden, denk ik.
Dat wist ik dus niet! Maar wel leuk dat ze verschillende opties hebben/hadden. Mag van mij trouwens wel de nieuwe HFLE worden. Is denk ik prijs technisch haalbaarder dan de blauwe sunburst. Heb jij verder niks aan, want jij hebt hem al.