STOWA Only!

Via de zoekfunctie heb ik geen topic gevonden voor Stowa only, dus vandaar deze post. En mocht er onverhoopt toch al een topic van zijn dan kan deze uiteraard op slot! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ben trouwens wel benieuwd of er genoeg stowa bezitters hier zijn om een volwaardig topic te kunnen worden. En zo ja waarom is er dan niet eerder een only aangemaakt? Uiteraard trap ik af met mijn TO 2!



Foto’s zijn van het NA topic.

15 likes

Nice :thumbsup: Als er nog geen topic was dan is het inderdaad de hoogste tijd…

1 like

Heb momenteel deze nog
Stowa MOLE

[URL=http://s497.photobucket.com/user/Tobias-photos/media/DSCN7219_zpsvrk0fc86.jpg.html][/URL]

11 likes

Ik hoop over een paar maanden mee te mogen doen:

14 likes


12 likes

En als ze al een heel leven achter de rug hebben zien ze er zo uit. Nog steeds goed lopend…dat dan weer wel.

6 likes

10 likes

Hier een bezitter van een Stowa Seatime. Schitterend horloge, vooral de band is echt Deutsche Grundlichkeit!

10 likes

Marine Officer Limited Edition? Prachtig! :thumbsup:

Edit; Moet volgens mij original zijn ipv officer? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Geen fan van de onion crown?

Prototype van een echte tooldiver volgens mij.

1 like

Oh jawel hoor. Maar deze kroon zat er toevallig al op. :joy:
Oude versie van de Ikarus ga ik vanuit.

Zou kunnen natuurlijk. Een andere mogelijkheid is dat de vorige eigenaar er een andere kroon door Stowa op heeft laten zetten. Dat is één van de mooie dingen van Stowa. Je kan tot op zekere hoogte je horloge door hun laten modden.

Voor zover ik kan lezen op het internet, was dit de standaard kroon en was de onion kroon een optie. Tegenwoordig zal de onion kroon standaard zijn geworden, denk ik.

Dat wist ik dus niet! :grin: Maar wel leuk dat ze verschillende opties hebben/hadden. Mag van mij trouwens wel de nieuwe HFLE worden. Is denk ik prijs technisch haalbaarder dan de blauwe sunburst. Heb jij verder niks aan, want jij hebt hem al. :thumbsup:

gr, HJR

17 likes


17 likes

Dat is een fijne collectie Stowa’s! Well done sir!:thumbsup:

1 like

Mooi duo! Die chrono komt op het lijstje ‘‘wanna haves’’.

Verguld Stowa zakhorloge.

Het merk is alleen in het voorste deksel te vinden.

Unitas uurwerk.

5 likes