STOWA Only!

Heb dezelfde. Draag hem enkel op (kampeer)vakanties. Om beren dood te kunnen gooien. Wat is dat ding eigenlijk (te) zwaar zeg. Geprobeerd op een Isofrane rubber band, maar die zijn ook aan de lompe kant.

Mooi is ie wel. Duits, Teutoons…

1 like

Koop een nieuwe, ze zijn nu in titanium :wink:.

Ben het met je eens hoor, volgens mij is ie dik twee ons op staal. Maar voor mij zijn het vooral de endlinks die het horloge op staal groter doen voelen. Dus vaak op rubber hier.

Design van de plaat vind ik nog steeds top :+1:

Gr, HJR

11 likes

Kwartiertje in bezit:-)

13 likes

Kwartiertje genieten dus. :+1:

1 like

Lekkah! Hier ook weer vandaag.

12 likes

Prachtig, wat een elegant horloge. :heart_eyes:

1 like

Ja super hé,echt een topper :+1:t2:

Op staal…

4 likes

4 jaar geleden gekocht en mijn smaak in horloges is veel veranderd sinds dien maar dit horloge blijft mijn favoriet

11 likes

Staat hem goed :+1:

Foto’s gemaakt om deze Stowa te verkopen. Heb ik soms wel een beetje spijt van…

8 likes

Herkenbaar!

Gr, HJR

4 likes

Benieuwd trouwens welke koers Stowa gaat varen nu Jörg Schauer definitief weg is. Hij gaat zich verder richten op zijn eigen merk.

Gr, HJR

De prijzen zijn inmiddels opgehoogd. En behoorlijk ook.

7 likes

Dat kunnen ze best doen, maar zodra de prijzen van een leuk “3 wijzer” toolwatch ver boven de 1k uitschiet houdt het voor mij op.

Heb in het verleden een Archimede en Stowa online besteld. Degelijke toolwatches voor iets onder de 1k is voor mij een nobrainer. Maar wanneer deze ca 1.5 of meer gaat kosten sla ik denk ik over en ga ik bij de onderburen kijken.

2 likes

Zo dan :thinking: de config die ik in december heb besteld is nu effe dik 200 euro duurder geworden.

Couldn’t agree more.

1 like

Twee alweer?! Die afkick sessie van je was van korte duur :wink:

1 like

Haha nee dat zijn diegene die de opruiming overleefd hebben :grin:

1 like

7 likes