STOWA Only!

Dit is toch gewoon snoeihard HFLE2019 materiaal.

13 likes

Laten we t hopen, kan ik ook eens meedoen met de HFLE

1 like

Past op elk bandje! :grin:

Maar zie inderdaad deze graag als HFLE, wel graag met datum :wink:

1 like

Is deze nog te krijgen? Zo ja, welk type?

Is er iemand in de Randstad met een Flieger Klassik 40 of een Ikarus 40? Ik zou horloge graag eens bekijken en passen.

Stowa Seatime Prodiver in klassieke L.E. kleuren zeer beperkt leverbaar
Van elke kleur maar één exemplaar. Meeste in no-time verkocht!


https://www.stowa.de/Prodiver+Titan+bunt.htm?utm_source=CleverReach&utm_medium=email&utm_campaign=Newsletter_Prodiver_bunt_20180426_DE&utm_content=Mailing_12395142

6 likes

Deze modellen maken mij verdrietig, en de kleuren al helemaal.

4 likes

Prachtig

Topic weer actueel maken!


4 likes

Nog een paar weekjes wachten en dan heeft Stowa een cadeautje voor me… Antea Klassik 39 Black met 2892 :slight_smile:

4 likes

1fcc1fc866ab515c8ed71cadb74775cb08d6a424_1_690x38832b0b6a69e22c60aca6b955d802b0a407c5e20aa_1_690x388

5 likes

Mooi! De limited dus? Ben benieuwd hoe de 39mm op je pols zit. Met die hoekige lugs leek het me best groot dragen.

Ik kijk uit naar de foto’s!

Dat hoop ik ook ja…

5 likes

6 likes

Well, de nieuwe Stowa Verus is uit. https://www.stowa.de/en/Flieger+Klassik+40+Verus.htm

verus

Een uitgeklede versie van de klassik, voor 660 euro.Wat vinden we ervan?

4 likes

matig… gestraalde kast ipv “geschliffen” … en een basis-uurwerk
formaat wel netjes met 40mm

Daarom is hij ook goedkoper. Niet met de hand geschuurd, mindere specs. Damasko wijzers erop en klaar.

Twijfelgeval. Prijs kwaliteit top maar matte dial, matte case, geen eyecatcher zoals de geblauwde wijzers of de fijne brushing… ik zou er rap op uitgekeken zijn denk’k. De afmetingen, kroon en het uurwerk door de caseback zijn dan wel weer :ok_hand:.

Jazeker prima geslaagd :+1: Zeker voor die prijs. Goede afmetingen. ETA 2824.

Daffie overweegt een pre-order…:thinking: Iemand nog een voucher over? :wink: