Prijsverhoging prima, als mijn order van 2 januari
maar oude prijs blijft.
Ik zou het belachelijk vinden als ze je de nieuwe prijs zouden rekenen.
Ik weet niet welke je hebt besteld, maar weet je zeker dat jou model überhaupt in prijs omhoog gaat? Zitten er namelijk ook een paar tussen die dezelfde prijs blijven.
Ik denk dat het de bedoeling is dat de prijzen gelden voor nieuwe bestellingen. De tekst van de mail:
[quote]Der Preisdruck der letzten Monate lässt uns keine andere Wahl, als unsere Preise zu erhöhen. Diese Preiserhöhung wird ab Dienstag, den 13. März 2012 im Laufe des Tages im Onlineshop zu sehen sein.
Hier kommen Sie zur neuen Preisliste, diese zeigt Ihnen transparent den bisherigen und den ab 13. März geltenden neuen Preis.
Eigentlich wollten wir die Preise schon früher erhöhen.
Doch wir finden es fairer, Sie nicht unnötig unter Druck zu setzen Schauen Sie sich in Ruhe unsere Neuheiten und auch die anderer Firmen an, dazu geben wir Ihnen noch genug Zeit. Evtl. steht nach den ersten Messetagen ja eine andere Uhr auf Ihrem Wunschzettel[/quote]
Het is niet ongebruikelijk dat horlogemerken de prijs herekenen die geldt op het moment van afleveren en nietbop het moment van bestellen. Ik zou even informeren wat Stowa doet.
Het is niet ongebruikelijk dat horlogemerken de
prijs herekenen die geldt op het moment van
afleveren en nietbop het moment van bestellen. Ik
zou even informeren wat Stowa doet.
Han
Dat zou ik niet netjes vinden. Je hebt de aankoop immers voor de prijsverhoging gedaan.
Ik weet niet welke je hebt besteld, maar weet je
zeker dat jou model überhaupt in prijs omhoog
gaat? Zitten er namelijk ook een paar tussen die
dezelfde prijs blijven.
Ja, met €40. het is de antea 390 day-date voor mijn vriendin.
Maar ik dacht dat ze altijd de prijs aanhouden op moment van bestellen.
Tja, zaken doen en netjes zijn soms twee onverenigbare begrippen. Ik heb wat dat betreft met Stowa minder goede ervaringen. De kwaliteit van hun producten staat wat mij betreft niet ter discussie, maar de klantgerichtheid wel. Levertijden zijn vaak langer dan toegezegd. Zelfs in een situatie waar ik bij herhaling heb gevraagd (i.v.m. een verjaardag) of het horloge op tijd werd geleverd en waarin steeds bevestigend werd geantwoord, kwam hij toch later. Toen van datzelfde horloge binnen een jaar de veer brak, wilde men de rekening volledig bij mij neerleggen en het heeft aardig wat mails gekost om ze op andere gedachten te brengen. Recent heb ik bij de kortingsactie een Antea besteld en direct na de bestelling het horloge en de aangegeven verzendkosten middels PayPal betaald. Een dag later kreeg ik een mail dat ze zich hadden vergist in de verzendkosten en of ik nog even ruim €10 extra wilde betalen. Dat heb ik gedaan en kreeg als compensatie voor de medewerking een extra band (van €20; snappen jullie het nog?). De toegezegde levertijd van 2 weken werd uiteindelijk 4 en dat ook weer na continue mailen.
Groet Roelof
Ik heb alleen maar positieve ervaring met de klantenservice tot nu toe met Stowa moet ik zeggen.
Alleen het uitstellen van de levering 2,5 maand later valt me wel tegen.
Maar vooral lastig voor mijn vriendin aangezien het haar verjaardag cadeau is van 8 januari