Kreeg vandaag een mail van Stowa. Ze verkopen wat voorraad en hebben nog de mogelijkheid een Flieger chrono te winnen:
Hallo Bas,
Bedankt voor de tip(tu)
Meegedaan met de prijsvraag.
Met vriendelijke groet,
Herman
Bedankt Bas, je hebt concurrentie gekregen…
Grt. Rene
Prijsvraag had ik al langer en die prijzen zijn mooi.
Had al een antea day-date besteld Moet tot half april wachten en volle prijs betaald.
Ach ja, nu moet mijn vriendin geduld hebben tot die tijd…
Ben opzoek naar een flieger dus goede tip alleen helaas alles uitverkocht.
Bedankt voor de tip. Heb eerder vandaag een Antea kunnen scoren voor een sympathieke prijs. Volgens mij is alles inmiddels weg.
Groet Roelof
Bedankt voor de tip(tu)
Heb even meegedaan met de prijsvraag, je weet maar nooit!
tjvreeken Schreef:
Bedankt voor de tip(tu)
Heb even meegedaan met de prijsvraag, je weet maar
nooit!
Jij hebt al genoeg geluk gehad met horlogeverlotingen Tom, gun ons ook eens wat!
Zonder gekheid, bedankt voor de tip Bas (tu)
Onbegrijpelijk zo’n uitverkoop. Zelf heb ik maanden moeten wachten op een Marine Original voor een hogere prijs. Slechte reclame als je het mij vraagt.
MartinB Schreef:
tjvreeken Schreef:
Bedankt voor de tip(tu)
Heb even meegedaan met de prijsvraag, je weet
maar
nooit!Jij hebt al genoeg geluk gehad met
horlogeverlotingen Tom, gun ons ook eens wat!Zonder gekheid, bedankt voor de tip Bas (tu)
Ben ik even blij dat het collectieve geheugen van het forum nog prima in orde is:#
Ik zal een rode en een blauwe sok aantrekken, ik heb nog nooit gehoord dat iemand met een rode en een blauwe sok iets gewonnen heeft:D:D
Jürgen Schreef:
Onbegrijpelijk zo’n uitverkoop. Zelf heb ik
maanden moeten wachten op een Marine Original voor
een hogere prijs. Slechte reclame als je het mij
vraagt.
Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje een rare reactie. Ik snap dat het jammer is als je er net eentje voor de volle prijs hebt gekocht, maar dat is wel vaker zo als er een aanbieding is. Ze verkopen een voorraad klokken die gebruikt zijn bij beurzen e.d. Ik vind het juist goed dat ze het zo doen, dat is een stuk eerlijker dan ze weer een beetje oppoetsen en als nieuw (tegen de volle prijs) verkopen.
Ik vind het dus juist goede reclame, en getuigen van het feit dat er nogsteeds liefhebbers achter het merk zitten, en niet slechts geldbeluste zakenmannen.
En je merkt dat ze mega populair zijn. Het waren best veel horloges dit keer. Heel snel was alles weg.
Zo ben ik ook aan mijn antea kleine sekunde gekomen.
Aan de andere kant baal ik ook wel een beetje. Heb voor mijn vriendin een antea day/date besteld begin deze maand. Levertijd was toen half Maart, nu al eind April.
Dat is wel jammer, dat het ook nog eens opschuift. Maar vooruit, ik weet dat het het wachten waard is, maar ze was al 8 januari al jarig…
Dankzij deze gouden tip een mooie Antea creme (wordt niet meer gemaakt) gescoord. Diameter 39mm, Eta 2824-2 uurwerk en de bekende uitstekende Stowa afwerking.
Stowa was overdonderd door het succes van de uitverkoop en overweegt binnenkort eenzelfde sale te herhalen.
Groet Roelof
Roelof Schreef:
Dankzij deze gouden tip een mooie Antea creme
(wordt niet meer gemaakt) gescoord. Diameter 39mm,
Eta 2824-2 uurwerk en de bekende uitstekende Stowa
afwerking.
Stowa was overdonderd door het succes van de
uitverkoop en overweegt binnenkort eenzelfde sale
te herhalen.
Groet Roelof
Mooi horloge hoor. En leuk zo op deze manier.
Ik had de aanbieding ook in zicht op het moment dat er nog horloges waren, maar niet zo even de doekoe…
En tja…overdonderd… Jurk (Jörg) weet dondersgoed dat ze als een wezenloze gaan.
Dat weet Jörg inderdaad heel goed. Ze hebben dit ook vaker en ze sturen de mails ook elke keer op een ander tijdstip rond zodat iedere keer mensen uit een andere tijdzone eerste kans hebben.
@Roelof: gefeliciteerd met dit prachtexemplaar.
Roelof Schreef:
Dankzij deze gouden tip een mooie Antea creme
(wordt niet meer gemaakt) gescoord.
(tu)
Ik zal even een factuurtje PM’n met de commissie