Stowa

Ik ben gevallen voor het schitterende design van Stowa.

Ik zoek eigenlijk een Antea of een Marine.

Ik weet inmiddels dat je ze in duitsland kunt bestellen via het www, maar is er in Nederland ook een geschikt adres voor een nieuwe (danwel gebruikte) Stowa?

Hoi Marz,

Ook ik was al gevallen voor deze twee modellen. Uiteindelijk heb ik er geen besteld, omdat ik inmiddels voor een Nomos Tangente heb besloten, en je kunt je geld maar 1 keer uitgeven tenslotte…

Maar om kort te zijn over je vraag: het antwoord is simpelweg nee. Jörg Schauer (de eigenaar van Stowa) werkt niet met retailers. Ik heb ze een maand of twee geleden met dezelfde vraag gebeld, omdat ik het altijd een nadeel vind om een horloge te bestellen dat je nog nooit “live” in de hand gehad hebt, maar het antwoord was kort en duidelijk: nur im Online-Shop zu bestellen.

Helaas… voor een oud verzamelaars-stuk van niet teveel geld wil ik nog wel eens een gokje wagen met online-koop, maar als je een goed, dagelijks horloge zoekt wil ik het toch eens “gevoeld” hebben. Anders was mijn keuze misschien wel voor de Antea met kleine sekondewijzer (slechts € 399,-) uitgevallen.

Groet,

Gerard

Een Antea staat ook op mijn lijstje. De Tangente van Nomos vind ik net zo mooi, misschien iets mooier maar ik vind de prijsopdrijving van Nomos te brutaal om er aan toe te geven.

Wat vinden jullie de mooiste kleur combi eigenlijk?

Ik vind zelf de zwarte wijzerplaat / witte wijzers het mooist geloof ik maar neig ook naar de cremewitte met geblauwde wijzers.

Heb maar budget voor 1 helaas.

Wat dacht je van deze, 39 mm, automaat met geblauwde wijzers:

Anders deze, is 35,5 mm:

Ik voel een inkoopactie opkomen. Iemand interesse als ik ga informeren hoevel korting we krijgen bij hoeveel stuks?

Henrik Schreef:

Wat dacht je van deze, 39 mm, automaat met
geblauwde wijzers:

Anders deze, is 35,5 mm:

Ik voel een inkoopactie opkomen. Iemand interesse
als ik ga informeren hoevel korting we krijgen bij
hoeveel stuks?

Ik heb zeker interesse dan…

De versie met kleine sec. is mooi, maar alleen in 35,5mm te krijgen helaas.
Ik zou voor de 39mm gaan, met of zonder datum ben ik nog niet over uit :stuck_out_tongue:

Deze uitvoering vind ik ook fijn trouwens:

Ik ben geïnteresseerd. Vooral in de “Anthea kleine Sekunde”.

Zie eigen topic: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,14418

Ik doe mee voor een Seatime. Uiteraard een zwarte :D:D Met datum, Zwarte en rvs bezel, stalen band.