Stowa

In ons bezit gekomen, een gouden Stowa horloge.
Ik kan dit model niet vinden op internet en mijn vraag is of het echt is en de waarde ervan.

Zeker echt denk ik. Waarde: goud plus een kratje bier.

Mooi horloge ook

3 likes

Goede vraag.

Lijkt op Bauhaus, lichte wijzerplaat en de seconden teller is rond. Mechanische en loopt prima.

Volgens mij mis je de hints: zonder foto’s kan er niemand een zinnig woord over zeggen. Ik zou denken dat je dat zelf ook kunt bedenken.

2 likes

Ze vragen om foto’s :slightly_smiling_face:
Je kunt bij het plaatsen van een bericht een foto toevoegen door op het pijltje :arrow_up: te klikken

Die heb ik gepost maar het lukt mij niet.

2 likes

Gelukt. Dank

1 like

14k goud iig

Dat lijkt me op basis van de foto’s een echte vintage Stowa te zijn. Wel de moeite voor een service beurt om daarna zelf te gaan dragen. Ik zou me niet rijk rekenen :upside_down_face: misschien 100-200€?

Gorge moet het bedrag nog delen ook.

1 like

Iig goudprijs, en wellicht iets meer als de wijzerplaat mooier is dan die op de foto lijkt. Voor 14k zal dat toch al snel boven de 200 euro uitkomen bij een heren horloge. Je zou het kastje moeten laten wegen voor meer zekerheid.

Leuk horloge,slopen voor een grijpstuiver aan goud zou zonde zijn,daar heeft ie niet 80 jaar voor overleefd.

1 like

Dank voor alle reacties. Er komen veel horloges binnen bij onze goede doelen stichting. Vaak weet ik er geen weg mee. Fijn dat ik op horlogeforum terecht kan.

1 like

Welke afmetingen heeft dit horloge?lijkt vrij klein

Ik gok 20 bij 30 mm pakweg…? Mooi ding hoor. :ok_hand:

2 likes

De kast alleen, 2x3 cm.

1 like

Da’s echt klein idd maar mooi horloge om te zien :+1:t2: