Goede ervaring gehad met @stradale oftewel Roland.
Hij is toch al wel een tijdje lid maar er was zowaar nog geen topic.
Hij heeft van mij een mooie vintage chrono overgenomen en was duidelijk van communicatie en snel met betalen.
Helemaal top , volgende keer weer
Onlangs mijn vakantiehorloge bij @stradale aangeschaft. Vriendelijk, snelle communicatie en komt afspraken perfect na. Verpakking zou een nucleaire oorlog overleven Dus echt een aanrader!
Roland is de ideale koper. Hij vroeg om info over één bandje, kon mijn super combi deal niet links laten en kocht er uiteindelijk vier
Leuk contact via PB, aanrader
Een bandje overgenomen van @stradale. Snel verzonden en keurig verpakt. Vlotte en correcte communicatie.
Baltic Aquascaphe overgenomen van @stradale , snel tot een deal gekomen en nog sneller verzonden!
Fijn zakendoen met Roland, aanrader en zeker tot een volgende keer!
Bedankt nogmaals
Horlogebandje overgenomen van @stradale, fijne communicatie en een mooi bandje binnen gekregen!
Helemaal top!
Horlogebandje gekocht van @stradale, mijn eerste aankoop via het forum en enorm tevreden. Vriendelijk in omgang en na onderzoek, van Roland zelf, een zeer schappelijke prijs gekregen. Bedankt!
Horlogebandjes gekocht van @stradale. Perfect geleverd zoals getoond en als bonus toonde hij op voorhand de verzendbon van PostNL. Topper!
Prachtige UG overgenomen van @stradale! Leuk gesprek gehad, wellicht nog een leuke meet in het verschiet. Super! Goed ingepakt, duidelijke communicatie. Tot de volgende keer !