Strakke klokken

Beste forummers,

ik was afgelopen vrijdag bij gewaardeerd lid schmeink om een Nato en een Zulu band op te halen die hij in de verkoop had gedaan. Normaliter mis ik dergelijk posts altijd, maar nu was ik kennelijk de eerste:)
Ik heb gelijk zijn Damasko mogen bewonderen en ik was/ben er echt van onder de indruk. Op foto’s die hij gepost heeft toont het horloge al goed, maar irl is het echt helemaal een gave klok. Hij is zo ontzettend strak afgewerkt dat het wel lijkt of de kast uit één blok staal gegraveerd is. Werkelijk loepzuiver. Ook de AR coating van het glas draagt daaraan bij. Een ondergewaardeerd merk wat we hopelijk vaker zullen gaan zien. Verder heb ik zijn Rolex nog bewonderd en ook dat is een prachthorloge.
Maar goed, ik heb twee nato’s dus overgenomen en thuis op de Fortis gezet. Het toeval wil dat degene met het geel/oranje streepje werkelijk precies “matcht” met de kleur van de secondewijzer van de Fortis. Dat merkte ik eigelijk pas thuis. Dus snel banden gewisseld en hierbij het resultaat:

Op zwarte nato:

Op de zulu:

Oh ja, de vorige eigenaar had een gedeelte van de zwarte cijfers van de bezel ingekleurd met rood. Daar zat ik de hele tijd al naar te kijken met het idee om het weer uit te peuteren. Heb ik gelijk maar gedaan.

Voor:

Na:

Ik vind het toch een stuk strakker staan, zo.

Bedankt voor het kijken:)

Ziet er inderdaad erg goed uit.

Mooi horloge en mooie Nato. Geinig inderdaad dat de kleur precies matcht. Ik zou dan ook dat bandje erop laten, is absoluut mijn favoriet!

Erg netjes! Gefeliciteerd

top hoor (tu)
ziet er goed uit zo !!

mooi die lijn van de nato die doorloopt in de wijzer (of andersom :slight_smile: )
En de bezel is idd een stuk strakker zonder rood.

Netjes hoor(tu) en inderdaad, dat 'ikwilwelmaarikkannietrood" moest snel weg!!

hans

Houden zo. Mooi resultaat.(tu)
Gr,
L.R.