Strap advies gevraagd

Ik ben erg blij met mijn nieuwste telg, de Armida A8. Alleen de Isofrane strap die erbij zit vind ik ‘mwah mwah’. Het liefst zou ik er een mooie vintage canvas oid op doen, iemand enig idee waar deze te vinden zijn? Andere suggesties voor een andere band zijn ook meer dan welkom.

Ik zag deze op Strapcode, maar twijfel of het een mooie combi is:

@anon50762135EV,

Kom er maar in…

3 likes

Voor canvas straps: Jose Maria Aguilar. Even opzoeken op FB en vriendjes worden. Zeer mooie straps en redelijk betaalbaar. Voor de armida zou ik kijken naar pikzwart met donkerbruine/goud stiksel.

1 like

tof die kende ik nog niet

@watikjebrom ik zal vanavond even wat dingen in dit topik mikken

Thx! Ook aan @Pierre_Sec voor de FB-tip!

1 like

Kijk ook eens op Etsy…een prima website, en daar worden ook veel horloge bandjes aangeboden. Ik heb er zelf een aantal keren een lederen bandje gekocht…en momenteel eentje onderweg (vanuit Chili :slight_smile: )

https://www.etsy.com/market/canvas_watch_strap

Martu?

ChileConCarne…

Haha ja dat is waar ook, dat liet je laatst zien :joy_cat:

1 like

Yup :slight_smile: Verzend info gaf aan dat ie gisteren in NL is aangekomen…nu nog waarschijnlijk een paar daagjes voordat ie in de bus valt (tenzij douane roet in 't eten gooit)

Excuses aan OP voor het misbruik van zijn draadje :innocent:

1 like

Vind die Isofrane eigenlijk wel heel goed staan, aan dit horloge. Zou 'm er lekker aan houden!

Oh en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

1 like

Mooie aanwinst gefeliciteerd , en aan de reactie s te zien kom je er qua band er wel uit .