Strap hulp gezocht

Thanks, vind ik ook! Voor mij heeft 'ie ook wel iets typisch Japans met de gelaagde, opalen wijzerplaat en de afwisselend glossy en brushed oppervlakken. Is niet voor iedereen, maar ik vind 'm erg leuk. En voor het geld is het eigenlijk bizar, een in-house movement met gangreserve en een echte GMT.

Ik wilde 'm laatst verkopen voor een hoger doel, maar beging toen de vergissing om hem weer om de pols te doen. In plaats daarvan krijgt 'ie nu dus nieuwe schoenen en mag 'ie nog ff blijven :wink:

Ik heb eigenlijk maar twee punten van kritiek, en die betreffen de geschroefde ‘crown protector’ tussen de kronen (had er van mij gewoon af gemogen) en de zichtbodem (leuk dat het een in-house uurwerk is, maar het is verder niet heel bijzonder om naar de kijken of zo).

2 likes

In ieder geval met wit stiksel naar mijn bescheiden mening zoals deze van het internets.

1 like

1 like

Heb je die Oriënt toevallig ooit verkocht? Want zowel de gele als zwarte band die ja plaatste, heb ik ook. En voor zover ik weet, werden die niet standaard meegeleverd. Ik vraag me nu af of het toevallig de jouwe is - ik hen heb in elk geval van een forumlid hier :smile:

:joy:is er iets wat @EricPP niet gehad en verkocht heeft dan? :joy:

2 likes

Hmmmmmm, mijn Sub (nog) niet…

1 like

Klopt, die zater erbij toen ik de mijne verkocht, dus wie weet…

1 like

Het is de bovenste geworden. In het echt viel hij iets donkerder uit, maar ik ben er erg tevreden mee. Bij nader inzien vind ik de contrasterende stiksels ook wel een plus- in plaats van een minpunt. Bedankt voor jullie hulp :thumbsup:

1 like