Strapcode Angus jubilee geschikt voor Sumo??

Ik kan een strapcode Angus Jubilee band overnemen. Deze is gekocht voor een Seiko SARB035. Past deze ook op mijn Sumo ?
zijn wel beidde 20 mm … maar weet iemand of hier verschil in zit?
vast bedankt
Grtz Jan

De Sumo heeft lange endlinks nodig. Is vrijwel met geen enkele andere uitwisselbaar

Top. Das duidelijk ! thanks

Die zal niet passen maar als je losse endlinks kan bestellen kan je hem misschien passend maken. Weet alleen niet of je die zomaar kan vinden

Ik zie op de strapcode website dat ze hem ook voor de Sumo maken. Dus ze hebben de endlinks wel, ik zie ze alleen niet los te koop staan.

Op de site van Strapcode wordt bij elke band aangegeven waar deze op past. Je kunt ook filteren per model, en dat werkt goed! Geen idee of dat ook voor oudere modellen te vinden is maar een poging wagen kan geen kwaad natuurlijk :smiley:

Ik heb er laatst een goudkleurige Jubilee besteld voor mijn Turtle SRPC44 (a.k. “the Golden Boy”:stuck_out_tongue: ). Bevalt goed!!

1 like

Volgens mij bedoeld TS dat hij 2e hands een band voor de sarb kan overnemen

1 like

I know, daarom geef ik ook aan dat op de site de info voor nieuwe banden goed te vinden is maar ik niet weet of dat voor oudere banden ook zo werkt. Misschien niet helemaal duidelijk verwoord dan…

1 like