Strapcode

Wie heeft er ervaring met kopen bij Strapcode?
Zijn ze betrouwbaar? En hoe verloopt de levering?

1 like

Allemaal prima, betalen met PP en snelle verzending zonder importheffingen.

1 like

Thanks !

Hier ook een goede ervaring. Wel een probleempje gehad met het product dat ik had aangeschaft (productiefoutje in de endlink van de band), maar netjes opgelost door strapcode :thumbsup:

1 like

Ook hier, na 4 bestellingen erg trevreden, via messenger beantwoorden ze op al uw vragen, ze verzenden met een track code en de kwaliteit van hun producten is goed.

1 like

Erg betrouwbaar, redelijk snelle levering en goede banden👍

1 like

Dan gaan we daar morgen maar eens een bandje bestellen :sunglasses:

3 likes

Zou ik gewoon doen! Mijn ervaring met hun is ook goed. Snelle communicatie en levering.:slight_smile:

1 like

Vandaag kwam de Strapcode Super 3D Oyster voor mijn Seiko SARB017 Alpinst binnen.
In een bubbelenveloppe verpakt, verzonden vanuit HongKong. Onder vermelding van ‘Gift’ en met een vermelde waarde van €10,–. Geen gedoe met de douane dus.
3 Nov. besteld, vandaag (11 Nov.) geleverd.

Hele mooie band !

Kortom; prima ervaring.

2 likes

De Alpinist vraagt gewoon naar Strapcode :wink:

3 likes

Wederom een goede ervaring met Strapcode. Op 1 augustus een Solid 3D Jubilee bestelt, vandaag al ontvangen. Netjes verpakt in de gebruikelijke bubbelenvelop. Geen bijkomende kosten.

Ze doen tegenwoordig zelfs een label bij hun bracelets, omdat er (blijkbaar) nogal eens problemen wat betreft de passing zijn:

Erg mooie band overigens. Hoewel ik de aansluiting van de endlinks op de kast matig vind (in vergelijking met de Super Oyster band).

Wel lekker bling, nog meer dan de originele Seiko jubilee :smile: