Straps en bracelets met emotionele waarde

Ik moest ff opzoeken wat pendekken zijn :joy:

Maar inderdaad gaaf

2 likes

Ik kan je niet helpen. Banden zijn in mijn beleving consumables.

Wel heb ik lang gezocht voor ik een bepaalde Hadley Roma canvas had gevonden, voor de tweede keer. Eerste helemaal afgedragen, tweede net nieuw binnen, ik denk dat ik er nog eentje bestel om op de plank te leggen.

1 like

Niet iedereen is hetzelfde :grin:

Deze Expandro-bracelet heeft emotionele waarde omdat hij op mijn vaders horloge zat. Heel erg jaren ‘70…

6 likes

Inderdaad. Dat zag je toen heel veel.

Wat leuk zeg. Zeer origineel idee :slight_smile: :+1:

1 like

Wat een ontzettend mooi! Zuinig op zijn zodat hij lekker lang mee gaat :+1:t3:

1 like

@John. Dank voor deze topic.
Mijn moeder overleed begin 2020 en natuurlijk heb ik een aantal persoonlijke spullen van haar als aandenken. Daarnaast kocht ik een prachtig horloge van wat er uiteindelijk van de erfenis overbleef. En hoewel ik natuurlijk zelf wist dat het horloge vanuit de erfenis betaald was, was er geen manier om op een andere manier dit horloge met haar te verbinden.
Totdat ik jouw topic las en ik ook contact heb opgenomen met dalipicrafts op eBay.
Geweldige communicatie, vriendelijk en snel met dit als resultaat:

Is nu onderweg vanuit Albanië en kijk er enorm naar uit om deze op het bewuste horloge te zetten.

4 likes

Echt super om te horen dat je dit ook hebt gedaan! Hartstikke goed. :+1:t3::+1:t3::+1:t3:
Dalipicrafts is echt een goeie banden man. Je kunt constant met hem communiceren over wat je precies wilt.

Ik ben blij dat ik het heb kunnen delen.

1 like