Straps en bracelets met emotionele waarde

Bijna iedereen heeft wel een uurwerk waar een verhaal achter zit, of emotionele waarde heeft.
Maar wie heeft er banden waar een emotionele gedachte achter zit, of waar je op de 1 of andere manier een speciale gedachte bij hebt?

Ik heb zo’n band met een band.
In 2017 is mijn moeder overleden. Veel geld had ze niet maar ze had ergens een potje met wat briefgeld. Van een bepaald bedrag heb ik toen een band laten maken met de geboorte- en sterfdatum van haar en MA erop. Als herinnering.
Ik heb deze op m’n gisteren binnengekomen Glycine gezet. De combinatie blijkt goed te werken.

Wie heeft er ook een mooi of leuk verhaal achter z’n band?

53 likes

Een erg mooie herinnering / uitvoering, mijn complimenten. Mag ik vragen waar je deze hebt laten maken? (Mag eventueel ook per PB)

Ow das geen geheim hoor.
Bij dalipicrafts op eBay. Een Albanees die voor hele mooie prijzen prachtige banden maakt. En je kunt met hem goed overleggen wat je wilt als je speciale wensen hebt.

2 likes

Mooi gedaan…:+1:

1 like

Ik vergeet erbij te zeggen dat het m’n eigen ontwerp was. Dalipicrafts heeft het mooi uitgevoerd.

1 like

Opende dit topic om te plaatsen dat het voor mij net zoiets is als de banden onder mijn auto, slijtage onderdeel zonder binding.

Maar de manier hoe jij hier invulling aan hebt gegeven opent mijn ogen wel dat het veel meer kan zijn. Mooi verhaal, origineel idee en netjes uitgevoerd. Super like!

2 likes

Dankjewel… :relieved:

@John Dit is echt heel mooi :heart:. Ga zeker eens bij deze man kijken op EBay.

1 like

2 likes

Zeker doen !
En zoals ik zei, je kunt heel goed met m overleggen wat je wilt.

Jeetje… bijzonder. Dit heb ik nog niet.eerder gezien. :+1:

1 like

wat een origineel idee. Erg mooi

1 like

Dank voor het delen!

1 like

Ik heb toen ook nog gedacht om een horloge te kopen en te laten graveren. Maar ik vond dit inderdaad ook origineler eigenlijk. En betaalbaarder :joy:

1 like

Geen dank. Misschien heb ik mensen op een idee gebracht :blush:

1 like

Dit bandje door @Ko-Banden laten maken…moet alleen nog één letter bij komen, omdat er nu 3 spruiten rondlopen :grinning_face_with_smiling_eyes:

7 likes

Deze is echt heel gaaf gedaan zeg! :+1:t2:

1 like

Jazeker… Altijd op zoek naar een goede bandenmaker.

1 like

Gaaf! Ook een mooi idee.

1 like

Deze is gemaakt van een plunjebaal waarin mijn vieze pendekken naar godvergeten oorden zijn versleept. Alleen dat is al cool, los van de strap. :muscle:

7 likes