Straps, nato’s & een bracelet (19/20/22mm)

Het werd tijd om wat ruimte te maken in de spreekwoordelijke la. Zoals te zien zijn de meeste items nieuw/ongedragen. Verzending in noppenfolie en envelop op kosten/risico koper. Vanaf twee items neem ik de verzendkosten op me. Bedankt voor het kijken.

PS: als iemand me in een PM uit kan leggen hoe ik een tabel kan maken in een post, zou ik daar erg dankbaar voor zijn :slight_smile:

| # | Maat | Merk                | Omschrijving                  | Staat      | Prijs|
|---|------|---------------------|-------------------------------|------------|------|
| X | 20mm | WatchBandit         | Two-Piece Nato Strap - Grey   | ongedragen | XXXX |
| X | 20mm | Eulit               | Canvas - Beige                | ongedragen | XXXX |
| X | 20mm | Fromantel           | Vintage-stijl kalfsleer       | gebruikt   | XXXX |
| X | 19mm | Ko                  | Ko - handgemaakt leer         | gebruikt   | XXXX |
| X | 20mm | Geckota/Watch Gecko | Crosby Padded - Vintage Green | ongedragen | XXXX |

| #  | Maat | Merk                | Omschrijving                            | Staat      |  Prijs|
|----|------|---------------------|-----------------------------------------|------------|-------|
| X  | 20mm | Geckota/Watch Gecko | Diamond Quilted - White                 | ongedragen |  XXXX |
| X  | 20mm | Onbekend            | Genuine Leather - Bruin                 | ongedragen |  XXXX |
| X  | 20mm | Morellato           | Morellato Cordura/2 Strap - Green       | ongedragen |  XXXX |
| 9  | 22mm | Colareb/Squale      | Siena met Squale buckle - Dark Brown    | ongedragen |  € 25 |
| 10 | 22mm | CNS                 | Kvarnsjö - Dark Petrol Orange stitching | ongedragen |  € 10 |

| #  | Maat | Merk  | Omschrijving                        | Staat      |Prijs|
|----|------|-------|-------------------------------------|------------|-----|
| XX | 20mm | CNS   | Deluxe Strap - Black and Lume       | ongedragen | XXX |
| XX | 20mm | CNS   | Ribbed NATO strap - Lead Gray       | ongedragen | XXX |
| XX | 20mm | CNS   | Adjustable Single Pass Strap - Gray | ongedragen | XXX |
| 14 | 20mm | CNS   | Paratrooper Strap - Gray            | ongedragen | € 5 |

| #  | Maat | Merk    | Omschrijving           | Staat                      | Prijs|
|----|------|---------|------------------------|----------------------------|------|
| 15 | 22mm | Orient  | Orient Kamasu bracelet | ongedragen, nog in plastic | € 35 |
2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1, 3 en 13 nog OHPF.

9, 10, 14 en 15 nog over.

Overige al verkocht.

Dit is wat er nog beschikbaar is. In mijn oorspronkelijk post had ik per ongeluk 9 verkeerd gelabeld; staat daarvan is (licht) gebruikt ipv ongedragen.

|  9 | 22mm | Colareb / Squale | Siena met Squale buckle - Dark Brown         | gebruikt   | € 25 |
| 10 | 22mm | CNS              | Kvarnsjö - Dark Petrol with Orange stitching | ongedragen | € 10 |
| 14 | 20mm | CNS              | Paratrooper Strap - Gray                     | ongedragen | €  5 |
| 15 | 22mm | Orient           | Orient Kamasu bracelet - nog in plastic      | ongedragen | € 35 |