Straum only

Jah die link naar instagram pakt hij niet kennelijk…

Nog eens via YouTube

2 likes

Gaaf! Mooie kleur idd.

1 like

Poeh…… ondanks dat ik mijn horloge nog steeds niet terug heb en zelfs nog geen enkele reactie heb gehad ondanks meerdere mailtjes gestuurd te hebben wordt ik wel erg enthousiast van het nieuwe model………. 39mm x 11,3mm dik…….

De rode is een special edition icm fratello en is maar 1 week te bestellen.

Wel heel triest dat ze dit model al in voorraad hebben terwijl ze het niet voor elkaar krijgen om de metalen band voor de opphav te leveren.

5 likes

Ja balen voor je joh, de losse band van mij is maand mei beschikbaar.
Maar dit zijn pre orders dacht ik?!?

Ik zit klaar voor de rode versie vanmiddag 1800 :sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses:
Wat een beauty, al blijft de rastarkalv het mooist

1 like

Dat wordt dan een hele lange wacht sessie want ze beginnen die dingen pas op April 13th at 4:00 PM CEST te verkopen :wink:

1 like

:face_with_monocle::weary:🫣:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Jezussssss, ik kan merken dat ik nachtdiensten heb……hahahah ik dacht vandaag….man man man…

1 like

Hahahah dat is een geruststelling, ik lees het inderdaad…

1 like

Fraai, maar mist dat beetje extra dat de Opphav heeft met de schijnbaar zwevend dial en de daaromheen liggende chapterring. Hoewel ik wel groen word van hebberigheid bij het zien van de groene dial…

2 likes

Het is inderdaad net even anders……kennelijk maken ze deze keer grotere hoeveelheden.

1 like

Tja de jouwe is ook gelimiteerd toch? Wie weet, dan heb je gelijk een stalen band

Meer beeldmateriaal: https://youtu.be/8W0faidhVV8

2 likes

:heart:‍:fire::heart:‍:fire::heart:‍:fire::heart:‍:fire::heart:‍:fire::heart:‍:fire::heart:‍:fire::heart:‍:fire::heart:‍:fire:

1 like

Jammer joh

1 like

Die rode uitvoering knalt er wel uit zeg.
Maar ik zou zelf voor de groene wijzerplaat gaan. Prachtige horloges

2 likes

Jazeker!

10 likes

Prachtig idd :heart_eyes:

1 like

Nog 23 uur en 27 minuten :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

1 like

Je zat er vorige week al klaar voor :rofl:

1 like

Helllll jeah! Hahahah