Straum only

Een topic die ik nog niet voorbij had zien komen…dus waarom ook niet?!
Een brand met zulke dials kun je niet omheen

Van de week nog een blauwe lederen band en stalen bracelet bij besteld

17 likes

Nice! Persoonlijk zou ik voor een groene variant gegaan zijn…

Get it?

Groene Straum…

Hilarisch, I crack me up

16 likes

Bruine, als je Indisch gegeten hebt.

Meer foto’s zijn welgekomen! Het detail ziet er inderdaad niet mis uit.

2 likes

Ik vind de afwerking van het geheel erg goed, de damast stalen kast heeft mooie lijnen.
De lumen op de wijzers zijn ook heel goed erg prettig voor een everyday horloge

9 likes

De groene dan maar ?

14 likes

Nice! Het zijn mooie horloges! Die van mij is helaas weer terug naar Straum. De uitlijning van de chapter ring klopte niet. Naast dat dat er niet uitzag kon ik ook de kroon amper bedienen. Die liep zeer waarschijnlijk vast tegen de doorgang door de chapter ring. Hier een archief foto die ik naar straum had gestuuurd om ze de uitlijning te laten zien.

Naast dat ik met smart zit te wachten tot die weer terug is zit ik ook met smart te wachten op de metalen band. Dat gaat het horloge volgens mij helemaal afmaken.

5 likes

Ja mooi hè….van mij mogen ze binnenkort weer iets moois maken…mat hout in de dial of steen

Ohw oei idd die uitlijning is niet helemaal goed gegaan :cold_face:.
Tja met staal kan ik hem aanpassen naar m’n bui, heerlijk.

1 like

Stiekem hoop ik hier nog eens op….grote wens

4 likes

Dit is het eerste model met dat eeuwenoude hout als dial, toch? Ook mooi (sprak ik bij wijze van understatement)

1 like

Doe graag mee met dit topic… Mijn Opphav Damascus (heb getwijfeld tussen groen en blauw. Maar ja: ik hou van blauw…)

6 likes

Ja inderdaad de rastarkalv, 47 stuks vervaardigd…niet te vinden helaas! Al poos uitverkocht :sob:

Tja ik kan er ook niet onderuit….blauw is in dit geval erg mooi hè!
Maar de groene is bijna gelijk

Ik neem aan dat straum het netjes op zal lossen?! Het verzenden van de blauwe lederen band ging super snel, op de stalen is het wachten tot mei

1 like

Die woorden kan ik helaas niet gebruiken. De “klantenservice” is wat mij betreft waardeloos. Het antwoord op iedere mail die ik stuur duurt dagen/weken…… als het überhaupt al komt. Na 90% van mijn mailtjes moet ik nog een mail sturen met de vraag of ze aub willen reageren. Het antwoord is wel iedere keer netjes en het wordt uiteindelijk wel geregeld maar daar is heel veel energie van mijn kant voor nodig.

Mijn horloge ligt daar nu al een tijdje zonder enige reactie of updates van hun kant. Ik heb vandaag maar weer een mail gestuurd wat de status is. Uiteindelijk weet ik zeker dat ik het horloge weer krijg maar het gaat niet van harte.

Jammer allemaal.

1 like

Hoelang al als ik vragen mag?

Jemig stabij jammer, dat had ik niet verwacht van een stelletje enthousiaste horlogemakers. (Zoals ze zichzelf neerzetten)

En dat zijn ze volgens mij ook. Maar het lijkt erop dat ze de hoeveelheid werk onderschat hebben en daardoor niet in staat zijn snelle klantenservice te leveren. Ik geloof niet dat het onwil is namelijk.

Nu een week of 3. Ik zou ge-update worden over aankomst en status van het horloge. Tot nu toe niets gehoord.

1 like

56 Likes, 9 Comments - Straum (@straum) on Instagram: "Launching the 6th of April. Stay tuned! @fratellowatches"

Deze zienlijk net voorbij komen, ik ben erg benieuwd

Zwart scherm?