Street fighter seiko 5

Ze zijn wel anders bezig en wel origineel.
Over smaak valt te twisten.

Maar KEN vind ik wel mooi

7 likes

Ayoeeeeekit.

Vind 'm lelijk, te druk en doet mij absoluut niet aan Street Fighter denken.

3 likes

haduken!!!

1 like

Is er een ook een RYU?

Van de Street fighter Seiko 5 serie vind ik die rode wel de eerste keus! Absoluut een gedurfd ontwerp, maar ik ben er te oud voor. Was ik achttien of achtentwintig: dan ging ik 'm ophalen.

Even op die site gekeken en ik vind ze allemaal echt spuuglelijk :sweat_smile:

In principe passen ze wel bij de nieuwe kant waar seiko met de 5 lijn op gaat, en binnen de nieuwe doelgroep zullen ze vast goed vallen, maar echt niet mijn ding dit.

1 like

Leuk idee, maar superlelijk :slight_smile:

Het zijn ook niet de makkelijkste karakters om te vertalen naar horloge-ontwerpen.

Yup. Ze zijn geen van allen mooi, veelal te druk, veel te gimmicky kleuren en naar alle waarschijnlijkheid dus typische horloges die een maand leuk zijn, om daarna heel erg veel stof te happen in kasten en lades.

Nope, wellicht een mooie gravure op de caseback. Een alarm functie met het deuntje van street fighter zou ook wel grappig zijn.

1 like

Mwaaa niet mijn kopje thee :pensive:

Dit zette mij wel aan het denken over welk computerspel beter zou werken. Iets als Super Mario zou een stuk makkelijker te doen zijn, simpele ontwerpen, duidelijke kleurpatronen per karakter. Zelda of Metroid zou ik wel leuk vinden, maar daar kom ik niet veel verder dan 1 iconisch en herkenbaar karakter per spel om je ontwerpen op te baseren.

Haha wel erg origineel! Duidelijk voor de kids. Spelen die nu nog Streetfighter?

Ik speelde trouwens altijd Tekken op de PS1 :grin: (backflips met het Bruce Lee character)

Qua kleur zou ik voor de blanka gaan, alleen die rode minutenring had geel moeten zijn :wink:

Die Blanka is best wel tof.

Ik moet bekennen dat ik de Zangief en Guile versies wel tof vind. Dat komt ook vanwege mijn interesse in de SF spellen. Ik ga er niet actief naar op zoek, maar als ik over een paar maanden een van de genoemde twee tegenkom dan koop ik er wellicht een.

Wat zal dit kosten? Iemand een idee?

420 euro ongeveer.

1 like

Hoewel ik de horloges niet echt mooi vind, is het wel in direct duidelijk op welke ‘fighter’ deze zijn gebaseerd! Ik vind de Ryu versie de mooiste, maar die is nogal saai in vergelijking met de andere modellen.

ik vind t wel nostalgisch…