Striker 👍

Zo te zien nog geen topic over @Striker, dus bij deze de eerste ervaring.

Een horlogebandje aan Striker verkocht. Vlotte communicatie, prompte betaling, berichtje bij ontvangst en een positieve review op dit subforum. Wat kan je nog meer wensen? Aanrader dus!

1 like

Horloge overgenomen van @Striker. Prettige communicatie en snel verstuurd. Horloge was erg goed verpakt! Aanrader!

1 like

Seiko 5 gekocht van Sander. Prettige communicatie, supersnelle en goed verpakte zending en het horloge is precies als volgens beschrijving. Zeer goede ervaring dus!

1 like

Bandje verkocht aan Striker, snelle reactie op berichten, snelle betaling, leuke deal! Thanks!

1 like

Horloge gekocht van Sander. Soepele communicatie en horloge werd persoonlijk afgeleverd. Bedankt @Striker👍

1 like

Seiko turtle gekocht van Sander,
goede communicatie en goed verpakt👍

1 like

Sander was zo vriendelijk om een paar gespen langs te brengen. Aardige vent eigenlijk gelijk een klik mee. Sander bedankt!

Groet Bram

1 like

Graag gedaan, Bram @Brambo. Jij hartelijk bedankt voor het maken van de mooie band en het gezellige gesprek! :+1:

En als ik de 3e gesp uit m’n dashboard gepeuterd krijg, stuur ik je die nog op :rofl:.

1 like

Horloge verkocht aan @striker, vlotte communicatie en snelle betaling. Met Sander kan je gerust zaken doen!

1 like

@Striker reageert snel op de Horlogemarkt, communiceert snel en prettig, betaalt snel, dus ik hoop nu vooral dat hij zijn horloge ook snel mag ontvangen :smiley: Weer een positieve ervaring met een betrouwbare HF-er, helemaal top.

Nogmaals bedankt, en heel veel plezier met je nieuwe klok!

1 like

Horloge verkocht aan Sander @Striker, leuke, snelle en goede communicatie! Evenals de betaling en feedback.
:ok_hand::+1::+1:

1 like

Prettig zaken doen👍

1 like

Naar aanleiding van een gezocht topic, waarin ik een uurwerk zocht voor een defecte Vostok van mijn zoon, reageerde @striker direct en bood mij een hele nette Vostok aan. Die heb ik vanavond bij hem opgehaald en onder het genot van een heerlijke espresso hebben we nog even zitten bomen over horloges. Hele sympathieke kerel en weer een topervaring via dit forum.

Sander, nog heel erg bedankt. Je hebt mijn zoon heel gelukkig gemaakt.

1 like

Kijk, dan ben ik ook gelukkig :wink:.

Bedankt voor de kanjer van een fles, daar ga ik me een delirium aan drinken :rofl: of ik drink 'm toch maar met maten

1 like

super fijn om zaken te doen met hem .

heb een prachtige seiko turtle pepsi dial van hem overgenomen ,
zeker een aanrader om hier zaken mee te doen .

1 like

Sander heeft een horloge van mij overgenomen. Tot volle tevredenheid en snelle betaling.

Aanrader dus! :+1:

1 like

Fijn bandje gekocht van @Striker Vlotte communicatie en nog snellere verzending :+1:

2 likes

Hier ook een positieve ervaring met Striker!

1 like

Vandaag kwam er een horloge binnen van @striker. In een doos van 60 bij 50cm.

Wijn? Ah er zat nog een doos in.

WTF. Een koffie apparaat? :expressionless:

Ah. Alsnog wijn. Tuuuuurlijk. :joy:

Hmmm. Betaalbare schoenen. Ook interessant. :upside_down_face:

Ah. Eindelijk iets waar een horloge in zou kunnen zitten.

Hahaha😂 bedankt Sander, ik stond het hardop lachend uit te pakken hier🤩

1 like

:rofl:
Veel plezier ermee. Ik ben benieuwd hoe lang het horloge deze keer blijft :wink:.

1 like