Maar dat gaat niet lang meer duren… Normaal lees je genoeg over de nieuwe aanwinsten van Ide, nu blijft het echter te stil wat maar één ding kan betekenen…
Ik vind ze er zeeg geslaagd uit zien!
Chapeau
Ik vind hem erg mooi, maar aangezien ik een lumejunkie ben…
als ik jou was zou ik hem snel verkopen herman…
ik weet nog wel iemand
Zonder gekheid, wat een fantastische klok. Ik ga heel erg hopen dat er toch mensen zijn die er vanaf willen en ga de markt goed in de gaten houden!
whoop whoop, morgen voor 1800 wordtie bezorgd
En ook hier is de blauwe bull met groot enthousiasme ontvangen. Omdoos, box, banden, horloge zijn erg mooi vormgegeven en afgewerkt. Bull zelf draagt erg prettig en als je er niet van de zijkant tegenaan kijkt, dan valt het verloop in breedte nauwelijks op. En oh ja, sinds 12.00 vanmiddag loopt hij nog steeds keurig op tijd
De dikte van de kast, samen met de weinig geraffineerde bezel, hebben deze voor mij een duidelijke no-go gemaakt
Boehhh…
Mooie klokjes! Op dit moment allemaal uitverkocht zag ik op hun site ?
Veel draagplezier iedereen
Ziet er geslaagd uit maar not my cup of tea…
je bent me net voor, die is ook erg dik.
Ik had mijn twijfels, maar wel echt heel mooi
Ik zit met smart te wachten op een track trace.
Hopelijk zijn we snel aan de beurt.
Het horloge op de foto’s vind ik iig top.
Wat zal reality brengen?
Verhoogd stadium van voorpret hier
Nu maar hopen dat ze morgen leveren voor ik vertrek naar m’n late shift…
Lijkt zwart zo of niet? Schitterend!
Deze foto’s zen er heel wat beter uit dan wat ik vroeger te zien kreeeg. Gelukkig maar dat ze uitverkocht zijn
Dat is mij onduidelijk: op de website van Stuckx zelf stond nooit een prijs, maar via kickstarter zelf wel. Zal toch wel een keer aangepast moeten worden lijkt me
De early bird pre order prijs was destijds 250 euro.
Altijd leuk dit. Net als met de P1lot One bepaalt de eerste die hem te koop zet wat de resale value van een nieuwstaat Bull wordt.
Ik zou het natuurlijk een heerlijke troll actie vinden om iedereen een poets te bakken door de mijne voor een habbekrats op het verkoopforum te mikken maar ik heb hem nog niet binnen
Ik bied 35 euro
kom ik later vandaag even bij je op terug