I stand corrected. En we hebben meteen een nieuwe koploper: de verticale pandabull.
Ondertussen op de extra bijgeleverde zwarte racing strap met oranje stiksel gezet, ik zal morgen daar nog eens een foto van maken overdag.
De kwaliteit van het horloge is prima in orde. De kast voelt erg solide, de pushers hebben een mooie âklikâ, de kroon voelt goed aan en moet zelfs 4 keer rond gedraaid worden voor deze vast/los zit alleen de bezel heeft wel iets speling. Zoals ook door @johngo al vermeld, ondanks zân afmetingen echt prima draagbaar! Kruipt bij mij 'n klein beetje omhoog door de kastvorm, maar het leren bandje is ook nog niet helemaal soepelâŠ
Top zeg. Heel apart met die 2 subdials op deze plaats!
Voor mij waren de subdails en nodate destijds de reden dat ik 'm besteld heb!
Oh ben geen hater hoor. Vind de kastvorm gewoon gek. Verder wel geinig ding.
Russen, die haat ik wel
BOOOH!
Laten we aub die russen buiten dit topic houden
Die is op deze foto echt een stuk beter gelukt dan op de renders en de protoâs!
Ik ben niet van de mesh, maar dit staat wel lekker retro.
Ik had vandaag eedaflegging voor mijn werk bij de overheid en omdat een bruin bandje niet zo goed met blauwe kledij samengaat, de Panda Bull op de zwarte racingband geplaatstâŠ
Mooie band.
ps - er is iemand van de bank verdwenen
Wat een gave combi is dit zeg!
Haha, zoek de verschillen inderdaadđ
Mooi horloge zeg. Ik word steeds enthousiaster. Wacht vol ongeduld op de sparklingâ:smiley:
wanneer komt er nou een te koop?
En ik vond het eerst niet echt mijn model maar vind ze mooier en mooier wordenâŠ
OK, nu snap ik met terugwerkende kracht ineens het plaatje dat @Erik11 twee weken geleden plaatste. Goed wakker!