Stuckx The Bull's - ze zijn bijna allemaal binnen!

I stand corrected. En we hebben meteen een nieuwe koploper: de verticale pandabull.

1 like

Ondertussen op de extra bijgeleverde zwarte racing strap met oranje stiksel gezet, ik zal morgen daar nog eens een foto van maken overdag.

De kwaliteit van het horloge is prima in orde. De kast voelt erg solide, de pushers hebben een mooie ‘klik’, de kroon voelt goed aan en moet zelfs 4 keer rond gedraaid worden voor deze vast/los zit alleen de bezel heeft wel iets speling. Zoals ook door @johngo al vermeld, ondanks z’n afmetingen echt prima draagbaar! Kruipt bij mij 'n klein beetje omhoog door de kastvorm, maar het leren bandje is ook nog niet helemaal soepel

2 likes

Top zeg. Heel apart met die 2 subdials op deze plaats! :+1:t2:

1 like

Voor mij waren de subdails en nodate destijds de reden dat ik 'm besteld heb! :smile:

Oh ben geen hater hoor. Vind de kastvorm gewoon gek. Verder wel geinig ding.

Russen, die haat ik wel :+1:t2:

2 likes

BOOOH! :wink:

1 like

Laten we aub die russen buiten dit topic houden

2 likes

Gisteravond nog even op mesh gehangen en dat staat hem ook verdomd goed!

7 likes

Die is op deze foto echt een stuk beter gelukt dan op de renders en de proto’s!

Ik ben niet van de mesh, maar dit staat wel lekker retro.

1 like

Ik had vandaag eedaflegging voor mijn werk bij de overheid en omdat een bruin bandje niet zo goed met blauwe kledij samengaat, de Panda Bull op de zwarte racingband geplaatst

6 likes

Mooie band.

ps - er is iemand van de bank verdwenen

6 likes

Wat een gave combi is dit zeg! :laughing:

1 like

Haha, zoek de verschillen inderdaad😉

1 like

Mooi horloge zeg. Ik word steeds enthousiaster. Wacht vol ongeduld op de sparkling​:smiley::+1:

1 like

wanneer komt er nou een te koop? :slight_smile: :smile:

Even wachten tot @anon50762135EV zijn Bulletje krijgt

2 likes

En ik vond het eerst niet echt mijn model maar vind ze mooier en mooier worden

OK, nu snap ik met terugwerkende kracht ineens het plaatje dat @Erik11 twee weken geleden plaatste. Goed wakker! :dizzy:

2 likes