Stuckx The Bull's - ze zijn bijna allemaal binnen!

Nog 'n foto van vanmiddag.

4 likes

Er miste nog een lumshot, deze is genomen vlak na oplagen met een uv lamp. Na enkele seconden zijn de indices al vervaagd.

En nog eentje met een band die de rally look combineert met de 200m wr rating :smiley:

2 likes

Heel erg mooi!

1 like

Leuk om hier ook weer eens te lezen en al die foto’s te zien.

Nog even een opmerking over de lume. Dark Orange is een standaard Super Luminova kleur die inderdaad niet het te vergelijken valt qua lumen met C3 om maar meteen de helderste te noemen. Maar anders waren al die mooie oranje kleurtjes hetzelfde vaalgroen geworden dat we al bij alle andere horloges zien… Keuzes…

Verder nadeel is dat de kleur wat lijkt af te wijken, wat volledig komt door de applicatie methode, dikte van de laag en ondergrondkleur. Op een wijzer is dat immers anders dan een index.

Ach. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Als maker ben je helaas te kritisch om nog neutraal blij te kunnen zijn na alle keuzes die de afgelopen maanden gemaakt zijn. Ik vind ze goed gelukt. Zijn er details die ik anders had gedaan? Jazeker, maar kosten en fabricagetijd kennen zo hun beperkingen.

Zo, nu ga ik verder met bandjes eraan hangen. En wachten op meer buckles.

11 likes

Ik vind het een erg mooi gelukt project, chapeau!

Het zijn hele mooie horloges geworden Stephan!
Keep up the good work!

Groet,
Ronald

Morgen is de grote dag alhier :smiley:

Succes met de buckles. Hopelijk zitten ‘onze’ horloges bij deze lichting. Kan niet wachten :smile:

2 likes

Mooie teaser!

Yup. Tot zondag blijven de doosjes dicht :slight_smile:

2 likes

flauw hoor… :smile:

Tja, alle stiergieren die hem willen kopen zullen even geduld moeten hebben vrees ik :joy:

Erg mooi, vooral de Mechanical Bronze!

Wat een wilskracht :stuck_out_tongue: doosje moet bij mij echt zeker dezelfde dag open hoor!

Zondag komt medeforumlid (voor wie dat tweede doosje is) langs en dan gaan we gezellig met een biertje de boel tegelijkertijd uitpakken.

3 likes

Hoe laat is dat? Kunnen we een mini-bull meeting plannen. Laat ik mijn doosje ook nog dicht tot zondag :smirk:

Vousavezunepeebee

In de ochtend al aan het bier​:stuck_out_tongue_winking_eye:!!! Sounds like a good plan​:+1::smiley:!!!

1 like

Dat is pas romantiek :laughing:

2 likes