En de eerste staat te koop
Ik twijfel nog. Heb m een week gedragen en ga voor de afwisseling iets anders dragen de komende dagen. Daarna eens kijken of hij me uit de horlogedoos blijft roepen dat hij gedragen wil worden
En de eerste staat te koop
Ik twijfel nog. Heb m een week gedragen en ga voor de afwisseling iets anders dragen de komende dagen. Daarna eens kijken of hij me uit de horlogedoos blijft roepen dat hij gedragen wil worden
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
volgens tekst in (zijn) advertentie: “geplande retailprijs”…
Hmmm… dat zou niet zo moeilijk moeten zijn.
Ik ook, de blauwe is erg mooi!
Mijn blauwe stier is nog of voor hij is uitgepakt alweer gevangen door een nieuwe HF cowboy. Voor de pre order prijs van 250 euro, want ach je gunt elkaar wel eens wat op zo’n forum nietwaar
Uitermate keurig. Kan niet anders zeggen.
Ik ben daar dan ook zeer content mee!
dan wacht ik een weekje langer, totdat jij hem voor quitteminuseenbeetje te koop zet:)
Hij is inderdaad erg tof!
voor 250 euro wil ik hem graag kopuh!
Best bruut, zo.
Facebook heeft er al weer eentje op de 350,- staan… Volgens mij ook een forumlid…
Mooi die Sparkling Bull. Ik zit hele dag langs de brievenbus te wachten🤒
Volgens mij is dat die van mij, en die staat ook op het forum. Met 350 als ruilwaarde
Ik wil hem namelijk alleen ruilen, liefst met gesloten beurzen. Dan zet ik inderdaad iets hoger in.
Staat alweer een mechanical te koop hier.
Nu ken ik het flipperitus gevoel wel een beetje, maar blijkbaar bevallen ze toch ook niet echt helemaal.
Krijg die van mij hopelijk deze maand binnen, we gaan het zien hoe lang ze blijven…
Ik vind hem op de foto’s veel te groot. Misschien is dat de reden dat ze na een paar dagen alweer verkassen?
Het is bij mij een combinatie van flipperitus en dat ie gewoon niet lekker draagt om mijn pols…