Ik ben zo benieuwd naar de Dark Bull, heeft iemand hier al verder bericht over gehad? De foto’s op FB met de custom leren band waren om te smullen.
Hopelijk niet een te dikke afschrijver.
We gaan het meemaken!
Ik mag toch verwachten dat ze flink afschrijven. Het verbaast me dat novelty-horloges (hoe leuk ook) van niet-gerenommeerde merken geacht worden binnen een dag in waarde te stijgen. Wondere wereld…
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Daar hebben we geen glazen bol voor nodig toch?
True. Ik weet nog dat die Autodromo Prototipo aan het begin ook best wel een tijd boven de pre order prijs bleef hangen. Tot er eentje behoorlijk lang hier te koop stond, alle upjes en prijsdalingen ten spijt. Kort daarna kwam er nog één te koop, ook die moest flink naar beneden. Toen vloog de resale value onderuit en was het gedaan met de pret.
Zo’n Marinemaster (hee daar is ie weer) houdt bijvoorbeeld een stuk beter zijn waarde
Thank Ide, bulletje is gearriveerd:
Net als de Oris Aquis Date😏
Aha, was jij de gelukkige? Mooie versie, gefeliciteerd!
Graag gedaan, veel plezier er mee!
Mooie vangst voor dat bedrag, veel plezier ermee!
Ik wil er eigenlijk ook wel eens eentje proberen, vind het toch een leuk ding.
Hahaha yup
Eindelijk de Sparkling Bull binnen. Prachtige klok, gave verpakking ook. Twijfel…wel of niet naar de horlogemarkt?
Die twijfel had ik ook😉. Maar nu al de hele week aan de pols en ik vind hem steeds gaver worden. Bij mij wel een blijvertje. Succes met je keuze👍
Dank je wel voor de steun in de rug. Bij twijfel zou ik flipperen, dan ga ik hem ook eens dragen!
2 stuks Stuckx😜
Heb de mijne ook binnen. (Overgenomen hier op het forum)
Wat een gave klok!
Heb hem gister dan ook met veel plezier gedragen tijdens een Dj boeking op een bedrijfsfeest.