Stuckx The Bull's - ze zijn bijna allemaal binnen!

Mijn Dark Bull is ook gearriveerd! Ik was heel erg benieuwd hoe hij in het echt zou bevallen en ik kan alleen maar zeggen: boven verwachting goed. De kast is erg gaaf, de coating zit er mooi op en de leren bandjes zijn echt mooi en comfortabel. De wijzerplaat, uurmarkers en wijzers zijn uniek en vallen heel mooi samen. Zoals vaker gezegd is de lume niet bijzonder, maar dat was ook niet de verwachting met de oranje verf kleur.

Prachtige klok die zich onmogelijk laat fotograferen. Van al mijn horloges het grootste verschil tussen foto’s en in het echt (in het echt veel mooier dus).

3 likes

Dat matte staat m erg goed! Zou wel de voorkeur aan de zwarte band geven ipv de bruine

Ik vind ze erg fraai, zeker zo met de kroon op 12. Ik zag in Italië pas iets vergelijkbaars van Mom Watches, ook heel fraai. In NL nog niet kunnen vinden.

Die zwarte uitvoering is wel een erg mooi ‘duister’ ding ;o)

Ik twijfelde over de Bull maar dat kwam vooral door de leren band. Zat mij te los of te strak en had niet het kwaliteitsgevoel zoals ik heb met andere horloges (met duurdere banden dat wel)

Nu heb ik het bulletje een mesh band cadeau gegeven en voila…hij draagt heerlijk zo en geeft meteen weer meer presence. Misschien toch houden…
[URL=http://s356.photobucket.com/user/MotoSkooly/media/Bull2_zpsq1m1hxfn.jpg.html][/URL][URL=http://s356.photobucket.com/user/MotoSkooly/media/Bull1_zpspiqzqnkh.jpg.html][/URL]

1 like

Ik vind de leren banden juist wel goed en van hoge kwaliteit aan doen. Helaas heb ik met de bruine ook dat het ene gaatje te klein en de volgende te groot. Gelukkig is de zwarte wel super!

1 like

Meegaand staat hem wel erg goed!

Zelf ook maar eens over nadenken.

Laat ik nu een super mooi stukje mesh (22mm) in de horlogemarkt hebben staan. :slight_smile:

3 likes

Ik heb zelf inmiddels deze van B&R Bands besteld voor de dark bull.

Ik had hem al zien staan. Mooie mesh, maar ik zoek er zelf 1 met een subtielere sluiting.

1 like

Zoiets als deze?

Lijkt er al meer op, maar nog niet helemaal “om” :wink:

Heel goed, beetje kritisch zijn op wat je draagt. Ik was heel sceptisch, wilde nooit aan de mesh maar nu na 1 dag dragen… ben ik om. Draagt heerlijk, en ziet er toch wel aardig uit :grinning:

1 like

Mooi bulls allemaal mijn voorkeur is toch de mat zwarte en ik zou gaan voor een mesh band.
veel draagplezier allemaal.

Dat is wel heel dun spul hè. Dunner dan NATO. Flimsy.

Brushed mesh met brushed eindstukken dus past perfect bij de kast van de bull.

Glimmetjes horen nu eenmaal niet op een stier

1 like

Wat vind je van de band en sluiting? Het is een goede match met je horloge :+1:

Waarschijnlijk heeft het geholpen, band is verkocht. :smile:
Geen idee wat de eindbestemming wordt, ik hoop de mesh nog eens terug te zien op het forum.

1 like

Ja top band @Piede, en voor een mooie prijs. Nogmaals bedankt!

Hij gaat nu op andere klokjes met 22mm lugs, gewoon omdat het kan :smiley:

Net even wat kiekjes geschoten. Moet nog steeds erg wennen aan het horloge, draag hem momenteel niet echt. Zit ook met het probleem dat de band ofwel te straks zit, ofwel te los. Kwaliteit van het horloge is overigens prima!

2 likes

Hij is zeker mooi, dat met de band had ik ook maar opgelost door leuke mesh erop te zetten.