Mooi ding!
Bij de laatste drop de watermelon en desert sky gekocht.
Wel de bandjes veranderd, ik vond zelf het zwarte bandje bij de watermelon niet fijn.
Ik vind m persoonlijk wel lekker. Erg zacht en soepel (ik heb de eerste drop uit 2022)
Misschien is die van mij nog te nieuw, ik zal hem meer dragen😇
Ik vind die originele band ook echt prettig.
Wat ik dacht Oranje te zijn, zal geel zijn. Even de product pagina ontcijfert met mn vriend Chat:
The Mimosa — 02SERIES
Underd0g × Fears Watch Company
Prijs: €1.000,00 EUR
Beschikbaar vanaf: 19 oktober
De cocktailklassieker in horloge-vorm
Heb je iets te veel genoten van de Gimlets en Manhattans? The Mimosa is precies wat je nodig hebt — een verfrissend, kleurrijk en stijlvol horloge dat de energie van de originele cocktail belichaamt.
Sprankelend, opvallend en altijd goed gezelschap: dit horloge brengt leven in elke gelegenheid. Zelfs de wijzerplaat lijkt de bubbels niet te kunnen inhouden.
Specificaties
Kast
- Diameter: Ø38 mm
- Dikte: 12 mm
- Lug-breedte: 20 mm
- Lug-tot-lug: 43,5 mm
- Constructie: Tweedelige kast
- Materiaal: 316L roestvrij staal
- Waterbestendigheid: 10 ATM (100 meter)
Wijzerplaat
- Meerdere lagen (multi-layer design)
- Bovenplaat: 1 mm saffierglas
- Basisplaat: Messing met 7 lagen Super-LumiNova
- Uniek “zwevend” effect dankzij de transparante saffierschijf
- Gele kleurverloop geïnspireerd op de Mimosa-cocktail
Beweging
- Kaliber: Sellita SW210-1 (handopwind, Swiss Made)
- Gangreserve: 42 uur
- Frequentie: 28.800 vph (4Hz)
- Nauwkeurigheid: –7 / +7 seconden per dag
- Functies: Uren, minuten, seconden
- Hacking-functie en soepele handopwinding
Band
- 20 mm Alcantara-band, handgemaakt in grijs
- Vernauwt naar 16 mm
- Lengte: 120 / 70 mm (geschikt voor polsen van 15–19,5 cm)
- Quick-release veerstaafjes
- Gesp: Co-signed 316L roestvrij staal
Ontwerp & Ambacht
De zachte gele gradient dial is tot stand gebracht met moderne machinetechnieken en hoogwaardige materialen.
De lagen Super-LumiNova zorgen voor een helder, bijna zwevend effect — overdag lijkt de print boven de wijzerplaat te zweven, en in het donker licht hij van onderaf op.
Elke laag pigment wordt met zorg aangebracht en volledig gedroogd voordat de volgende wordt toegevoegd. Het resultaat: een diepte-effect dat nergens anders te vinden is.
Huh?
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
Hallo ChatGPT, wil je deze text voor mij ontcijferen?
Ja, natuurlijk Pjotr! De code is vrij simpel; elke letter is de volgende uit het alfabet; A=B, C=D, etc. etc.
Potverdikkie zeg… ik zou gewoon 40 jaar in die escaperoom hebben gezeten voordat ik dat door zou hebben.
![]()
Maar… ga je hem kopen?? ![]()
Wellicht. De kleur past momenteel niet bij mijn herfstige gemoedstoestand. Maar ik vind ze wel gaaf. Worstel in m’n hoofd ook nog met een Nomos Worldtimer Night Navigation maar kan alleen nog maar aan de gele komen. Of een Echo/Neutra Rivanera. Nou, you catch my drift.
Sommige blaadjes die nog wel aan de boom hangen zijn geel. Misschien helpt dat? ![]()
Die Nomos is ook heel gaaf ja!
Ik ben ook wel enthousiast over de Fears. Misschien dat ik wel voor gaas ga.
Thanks! Ziet er toch wel aanlokkelijk uit. Lekker worstenfeestje ook ![]()
Heel gaaf die desert sky. Vind de strawberry and cream trouwens ook erg mooi. Zou m weinig voorbij komen.
Gluur al langer naar dit merk maar de trekker tot op heden nog niet overgehaald
Ja ik vind hem ook wel tof! Maar eigenlijk moet je hem kopen, wegleggen en in het voorjaar pas gaan dragen.
American Hotdogs
![]()
Het schijnt dat mensen die gisteren The Manhattan hebben gekocht ook on-the-spot een pre-order konden plaatsen voor The Mimosa.
Ik zit hier toch wel een beetje te wachten op de aankondiging….