Die combi begint mij ook te roepen… ![]()
Ik dacht dat ie ook daadwerkelijk in de pre-order ging vandaag!
Ik vind ‘m leuk. Zou er zomaar bij kunnen komen.
Mocht dit kloppen:
Is dat wel weer storend. Deze tellen dan natuurlijk mee voor de eerste batch van 400.
Ik vind hem ook erg leuk! Sowieso de leukste van de 3. Ik moet alleen nog even nadenken of ik er 1250 euro aan wil uitgeven.
Ik zit nog (inmiddels al 10 keer) goed naar de dial te kijken… en ik vind dat sinaasappel effect wel erg tof gedaan!
![]()
“Fears and Studio Underd0g return for one final toast in their spirited trilogy: The 02SERIES Mim0sa.”
Dit klinkt wel een beetje als een final edition voor Studio Underdog x Fears.
Dat is een goeie, daar had ik nog niet aan gedacht.
En het productieproces lijkt heel bewerkelijk/lastig te zijn zoals het op de site staat beschreven.
“This effect is achieved through advanced 5-axis CNC machining, followed by meticulous semi-polishing to create the desired finish. Each CNC machine produces only 6–8 discs per day, with a yield rate of approximately 50–60%. During the surface-finishing stage, a single polishing unit can process around 20 pieces per seven-hour batch, also with a yield rate of about 50–60%.”
The 01SERIES Mint Ch0c Chip is a watch nobody asked for. Except for those with taste. A pastel-green dial with chocolatey hour markers, it’s equal parts dessert and design statement. Powered by the exclusive, hand-wound Seagull ST-1901B, ticking away at 21,600bph, it’s assembled in Great Britain with a straight face and a wry smile. Serious collectors might call it a flavour risk. We call it tastefully disruptive.
En dan werkt een vakantie in Schotland niet mee, zeker niet als deze in de etalage ligt. ![]()
Ik kon het niet laten. ![]()
Leuke aanwinst. Ik vind het een cool kleurtje! ![]()
Verrassende keuze Jaco, gefeliciteerd. Niet typisch Schots ![]()
Ha, nee. Ik moet zeggen dat ik ook (zoals gewoonlijk) helemaal niet van plan was wat te kopen.
Even gespeeld met het idee van een AnOrdain zelf ophalen oid want die zit hier wel en is echt Schots. Maar eigenlijk wilde ik sowieso gewoon geen van dat soort bedragen uitgeven, 't is best goed geweest het afgelopen jaar.
Wel wat GSen en Tudoren passen bij James Porter.
En regelmatig de watermeloen
Underdog hier voorbij zien komen en de maffe panda.
En deze op de site van Studio Underdog. Was wel een kanshebber voor de fun, ooit, als kook en bak liefhebber.
Niet meer over nagedacht en zeker niet verwacht dat deze als één van de laatste van deze batch hier bij James Porter gewoon in de etalage lag. ![]()
En mijn vrouw is dan juist niet iemand die zegt: zou je dat wel doen? Integendeel…
Maar ik moet zeggen dat ik verrast ben over de afwerking.
Gaaf!
Ik wil daar ook wel naartoe. 100% dan ik dan een tweede haal: Desert Sky in dat geval. ![]()
Zojuist de Mim0sa besteld.
Hieronder de verwachte levertijd afhankelijk van het ordernummer:
Nu geduld oefenen tot December ![]()
Ik doe mee!
Ik zit ook bij de december batch
![]()
Het loopt volgens mij al behoorlijk storm… en dan is de officiële verkoop nog niet eens begonnen.
Inderdaad.
Zelfs als alle Manhattan kopers een pre-order zouden hebben geplaatst, dan zouden er nog 150 vrije exemplaren in batch 1 beschikbaar moeten zijn.
Ik zat 9 minuten in de pre-sale en zit al in batch 2.
Dat geeft te denken…
Maar december is om de hoek. Lekker iets om naar uit te kijken
Hoe komen jullie in de pre/sale?
Toen de Gimlet uitkwam kon je je interesse aangeven voor het geval dat niet alle exemplaren tijdens de watchmakers fair zouden worden verkocht.
Dat heb ik destijds gedaan, maar die Gimlets waren daar ter plekke allang verkocht.
Als goedmakertje kwam nu dus toegang tot de presale…
Maar als ik het goed zie in het leveroverzicht, dan maken ze iets van 3000 Mimosa’s, dus via de reguliere sale moet daar wel aan te komen zijn lijkt me
Dan zal ik in november eens goede sier hier maken met preorder 225
.
Dat was trouwens om 15:01. De presale zal dus in NY zijn begonnen.
BAM! ![]()
Je kan nu de Mimosa online bestellen zonder codes oid.