Studio Underd0g / Underdog only

Wel grappig, op Insta zie je filmpjes dat Richard orders aan het cancellen is van flippers die de Mimosa voor het dubbele op Ebay proberen te verkopen. :sweat_smile:

Eén filmpje is wel al weggehaald waarin het volledige adres, naam en e-mail zichtbaar waren van een scalper. :grimacing: Die had er overigens meteen 10 besteld :joy:

2 likes

Ja ik zag het ook. Goed dat ze er scherp op zijn!

1 like

Zit je straks met €10.000 aan horloges. Kan me niet voorstellen dat deze sky high gaat, gezien het aantal dat er worden gemaakt. Was misschien zuurder geweest om ‘m lekker te laten.

3 likes

Denk het ook niet. Maar tof dat tie het zo deelt

Er staan ook een aantal Manhattans op chrono voor 3000 ballen…

Daar zijn er 175 van gemaakt ofzo? En niet online beschikbaar geweest.

Ik ben echt heel blij dat ik een Mimosa heb weten te bemachtigen hoor maar qua exclusiviteit zit deze toch meer richting Seiko 5000 stuks LE.

2 likes

300 geloof ik. Maakt ook niet uit.
Ik verbaas me er wel eens over dat sommige mensen overal een handeltje in zien. Of het nou concertkaartjes zijn of horloges.

1 like

Ja precies, laat die Mimosa-GTG maar zitten :joy:

1 like

Poeh, ik heb er wel zin in hoor…

9 likes

Heeft iemand de mesh bracelet erbij besteld?

Begin spijt te krijgen dat ik de Mimosa niet besteld heb :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Afijn wellicht tzt eentje uit het blauw oppikken :relieved:

2 likes

Ik niet iig. Wilde vooral zo snel mogelijk mn bestelling afmaken. Overweeg ‘m wel maar heb nog wel een nette mesh liggen, eerst eens kijken of die erbij past.

1 like

Ja, ik heb de mesh er wel bij gedaan. Vind het een toffe combinatie, dus was voor mij een no-brainer.

1 like

Zeker maar zit er nou taper op de mesh? Dat zag ik in de haast niet en de bandensectie op de SU website is echt bagger.

Ik niet.
Op het plaatje vond ik het niet direct een geweldige combi.
Kan in het echt anders zijn natuurlijk

1 like

Ik heb ook de mesh erbij besteld, heb al een staub mesh, maar die is aan de dikke kant(lees robuust), dus sowieso leuk om een wat elegantere mesh erbij te krijgen.

1 like

Volgens mij, op basis van de Instagram posts die ik zag, wel. Ik ging er wel vanuit in iedere geval, was ook de reden dat ik hem bestelde.

1 like

20 - > 18 geloof ik.

I stand corrected, 20 naar 16 mm, het is de zelfde strap als die voor de chrono.

1 like

Daar lijkt het wel op:

2 likes

20 naar 16 is precies goed. Dank!

1 like