Studio Underd0g / Underdog only

Ik ook! :grin: En zelfs @Sebastiaan die er zelf geen heeft besteld kan niet wachten. :joy:

Volgens mij is dit zo’n horloge die irl alleen nog maar mooier is. :ok_hand:

3 likes

Juist lekker zomers toch?
Ben erg benieuwd, heb de Gimlet een keer mogen proberen, en dat was echt een leuk klokje, maar de huidge tweedehands prijzen niet waard. Was niet heel snel met bestellen dus moet nog even wachten (Feb batch).

5 likes

Zeker!
Maar op een of andere manier kan ik niet wennen aan de ruimte tussen de kast en band.
Misschien ga ik nog wel overstag, maar heb nog wat overtuiging nodig :wink:

Dat vind ik reuze meevallen eigenlijk. Niet zoals bij Nomos haha.
Uiteraard geen vol aansluitende band, maar dat is m.i. ook niet nodig

1 like

Goedenavond, ik heb deze nog niet vertoond aangezien hij sinds de zomer eigenlijk niet uit z’n doosje is gekomen. Ben meer van beaters en sportieve horloges dan. Dit is er een voor een glimlach als ik m’n mouwen opstroopt in de aankomende donkere dagen :slight_smile:

7 likes

P.S. Heb ook de mimosa incoming in februari.

2 likes

Hier hoop ik ook echt op, dat wow gevoel op de pols :heart_eyes:.

Maart duurt nog lang…

1 like

Hoeveel Mimosa’s en wanneer op HF?

• Mimosa incoming! (november 2025)
  • Mimosa incoming! (december 2025)
  • Mimosa incoming! (januari 2026)
  • Mimosa incoming! (februari 2026)
  • Mimosa incoming! (maart 2026)
  • Mimosa incoming! (april 2026)
0 stemmers
2 likes

Vandaag deze om de pols mogen gespen tijdens de GTG Den Haag.

Erg fraai model, mooie afwerking en heerlijke frisse uitstraling. Met dank aan @Guapo.

17 likes

Ik vond hem ook super! :sunglasses:

2 likes

@BorisK
@Pjotr
@Vigorelli
@J_G

Gaaf, al die Mimosa’s op HF!

10 likes

Ze zijn lekker bezig

Mijn inziens hadden ze gewoon het maximum op 1 of 2 moeten zetten per e-mail adres cq ip-adres. Natuurlijk is dit eenvoudig te omzeilen maar dan maak je het iig lastiger dan dat je er 10 kunt bestellen.

2 likes

Op deze manier zou het zomaar kunnen dat degenen die nu in de maart of april drop zitten een maandje eerder aan de beurt zijn :grinning:

Cancellen ze ook Manhattans want die kon mij wel bekoren maar was natuurlijk veel te laat :see_no_evil::upside_down_face:

1 like

Hoe dan? :joy: Dat Richard langs gaat bij die mensen om hem weer op te halen? :sweat_smile:

1 like

Je kan de Mimosa trouwens in het filmpje zien aan de pols. De eerste dude heeft ‘m aan op mesh.

1 like

Ik zag het! Niet eens zo gek, heb ‘m enkel op leer besteld. :thinking:

Volgens mij kan je achteraf nog een band bijbestellen bij je bestelling :blush:

1 like

2 likes