Studio Underd0g / Underdog only

De eerste mimosa’s staan al te koop op eBay…

Gefeliciteerd :cocktail::tangerine:

Dan verschijnen er in de periode november 2025 - maart 2026 ongeveer 10 Mimosa’s op HF. Cool!

3 likes

Daar gaat mijn gevoel van exclusiviteit.

4 likes

ik doe ook mee :blush:

4 likes

Ik zag trouwens dat de duizend piek voor de Mimosa van mijn cc was afgeschreven. :roll_eyes: Ik had eigenlijk verwacht dat het een reservering zou blijven tot aan de verzending… maar wellicht kan een bedrag maar een maximum tijd gereserveerd zijn op je cc.

Ik hou er nooit zo van ver vooruit te betalen als ik de solvabiliteit van een onderneming niet ken :joy:

Het is geen reservering. Het geld is daadwerkelijk afgeschreven. Als je de order wilt cancelen dan kan het gewoon en dan krijg je het geld gewoon terug op je rekening.

Ik heb het een keer gedaan toen ik toch geen extra bandje wilde hebben. Heb een mail gestuurd en ze hebben dezelfde dag mijn order aangepast en ik kreeg mijn geld snel terug.

Er zijn 2097 Mimosa’s verkocht volgens Richard. Daar gaan nog een handvol scalper orders vanaf. Dus rond de 2000 stuks, al met al een hoop maar het valt me mee.

1 like

En 2097 in totaal zoals vermeld in de productie update.

1 like

Knap stukje marketing. Mooi horloge.
Was de maximale productie niet vastgezet op 3.000 stuks?

@Pjotr volgens mij ben jij de enige op HF die hem in november krijgt. Hou je ons op de hoogte? :smile: :v:

Ik kreeg via hun mailing een link naar dit filmpje:

Dan lijkt het toch dat de Mimosa al present was op de Windup beurs en afterparty :face_with_monocle:

IMG_3218

1 like

Ze zijn wel slim daar, ze laten de koper vooruit betalen en gaan dan pas produceren.
Dat is dus zaken doen zonder eigen geld
Of zie ik het nu verkeerd? Ik lees het ook maar even snel…

1 like

Ten dele, denk ik.
Hun leverschema is iets van 450 stuks per maand, te beginnen in november.
Ik denk dan dat op z’n minst die eerste 450 al gebouwd zijn. De december batch maken ze dan in november, enz.

Verder prima natuurlijk, wanneer je op deze manier de boel kan laten voorfinancieren. Scheelt je de kredietkosten en een stuk risico.

Dan mogen ze die van mij snel in een doosje doen en hierheen sturen!

3 likes

Het is tenslotte al november :wink:

2 likes

Ik zit al twee dagen naast de voordeur. Belofte maakt schuld.

2 likes

image

2 likes

12 likes

Benieuwd wat er deze keer aan zit te komen. :face_with_monocle: En zo te zien dus een collab.

Champagne en kaviaar!

3 likes