Ik vind m wel tof ![]()
Maar niet 1800 eur mooi ![]()
Deze heeft dezelfde basis als de Salmon met die monopusher. Zit dus een heel ander uurwerk in dan o.a. in de Watermel0n. Maar ik ben het wel met je eens hoor… Het horloge ziet er verder hetzelfde uit, dus lijkt weinig bijzonder te zijn (t.o.v. de normale productie).
Zeflde idee, was zelfs al aan het ingeven om op de lijst gezet te worden met gedacht prijs zelfde zou zijn als de andere. Bij het lezen van de prijs ben ik gestopt.
Wel zeer fraai, mogelijk het mooiste van Studio Underdog
De Farer monopushers met hetzelfde uurwerk gaan voor ongeveer dezelfde prijs. Volgens mij heeft Vulcain een monopusher met dit uurwerk voor 1.5x deze prijs.
Of je ‘m het waard vindt is een tweede, maar de prijs voelt voor wat er geboden wordt niet als onredelijk.
Ik blijf bij de Salm0n hangen voor die titel. ![]()
Met import erbij een kleine 2200 Euro tenzij je hem in het VK kan ophalen.
Leuk om te zien en dank voor het delen. Hoewel ik vlak na sluiting van het order-window spijt had dat ik hem niet gekocht had, wordt ik van deze video niet meteen enthousiast…
Ben erg benieuwd naar de HF ervaringen zo gauw de eerste horloges binnen zijn …!
Ja! Die ja! Die (of beter zo eentje) ga ik ooit nog wel eens herenigen met zijn broertje die al hier ligt.
![]()
Ging weer goed bij DHL. “We zijn langs geweest maar u was er niet”. Echt wel, dit was ik:

Nou, ja, hopelijk morgen ophalen op het pakketpunt.