Hoe gimmicky vinden jullie de wijzerplaat? Was eerst zeer enthousiast, maar merk dat de foto’s tot nu toe me weinig doen. Eens kijken hoe hij in het echt is.
De mijne ligt sinds 2 dagen na ontvangst in Duitsland voor een case replacement maar ik moest wel wennen. Niet direct een homerun.
Wat zou je er gimmickly aan vinden? Het bubbling effect, of de kleur? Want ik vind dat reuze meevallen. Als je echt dat bubbling effect wil hebben moet je best je best doen. Want anders blijft het vrij subtiel (wat ook gewoon mooi is). Ik denk vooral dat het gewoon een super tof zomers horloge is, en nooit helemaal tot z’n recht komt in de donkerste maand van het jaar.
Dat ben ik, denk ik, met je eens. Dit weer is niet geschikt voor deze uitbundigheid.
Ik zat al 2 dagen te pieken waar dit patroon me toch aan doet denken, maar het is gewoon een zijwand van een caravan…!!
Leuk campinghorloge dus ![]()
![]()
Oddly specific… ![]()
Tsja ik moest er ook even over nadenken ![]()
Fijne associatie.
Had misschien wel een gouden collab geweest. ![]()
Studio Underd0g x Kip caravans
Dit.
De kwaliteit vind ikzelf wel prima. Het voelt niet goedkoop aan. Voor de afwisseling met de andere Studio Underd0gs is het wel leuk om er een bij te hebben.
Ik vind het horloge zelf in het echt mooier dan op foto’s.
Ik vind het ook wel leuk om zo’n vrolijk horloge nu te gebruiken. Geeft het tenminste wat kleur in deze grauwe en donkere dagen.
In de zomer is het makkelijk scoren denk ik, maar ook in deze donkere maanden zie ik lichtpuntjes;
Deze colour match ga je in Juli minder makkelijk vinden:
(Crosspost trouwens)
Voor de poëzie krijg je 10 punten. ![]()
Waar blijven alle andere Mim0sa’s? Vrijwel iedereen kreeg hem toch in december. ![]()
Ze staan al op ebay ![]()
Nope. Februari pas.
Het wachten waard ![]()