Ja, super lekker ding die Mint Ch0c Chip! ![]()
Staat ook nog op mijn " te lange" verlanglijst ![]()
Top! Dat was ook mijn eerste indruk van de chrono ![]()
Ik kijk uit naar je NA-topic. ![]()
Nou, inmiddels binnen en al paar dagen om de pols. Kan niet anders zeggen dan dat hij me goed bevalt in het echt. Had ik op basis van de foto’s eigenlijk niet verwacht. Op de mesh band doet hij het ook prima, maar denk dat dat voor mij een combinatie is die ik bewaar voor de zomer.
Koekoek!
Dammit, nu wil ik ‘m ook
Kan iemand er ff een om het blauw gooien?
Nop, hier nog om de pols
![]()
Maar met zoveel op HF komt duurt het vast niet lang voordat de eerste in het blauw verschijnt ![]()
Echt zo’n vrolijk ding met een eigen smoel. Ik was eerder niet zo overtuigd mbt Underd0g maar dit soort collabs maken het voor mij toch een must-have.
Veel plezier ermee - het is er een prachtige dag voor vandaag!
Nog mooier in de zon. Dan lijkt het net of je op de wijzerplaat de weerspiegeling in een zwembad ziet ![]()
Heeft iemand hier een idee wanneer de 01series weer gedropt gaan worden?
Een crosspost. Gewoon een super leuk horloge waar ik veel reacties op krijg én waar ik vrolijk van wordt. ![]()
De vaagheden achterop de kast zijn overigens veroorzaakt door Google fotos bij het wissen van de nummers.
Goedemorgen! Ik meld me hier met de Go0fy Panda die tot gisteren in het bezit was van @Petteflet , hier op een heerlijke Molequin suede band ![]()
Mooie aanwinst!