Studio Underd0g / Underdog only

Ja, super lekker ding die Mint Ch0c Chip! :heart_eyes:

2 likes

Staat ook nog op mijn " te lange" verlanglijst :slight_smile:

Top! Dat was ook mijn eerste indruk van de chrono :ok_hand:

Ik kijk uit naar je NA-topic. :slight_smile:

1 like

17 likes

Nou, inmiddels binnen en al paar dagen om de pols. Kan niet anders zeggen dan dat hij me goed bevalt in het echt. Had ik op basis van de foto’s eigenlijk niet verwacht. Op de mesh band doet hij het ook prima, maar denk dat dat voor mij een combinatie is die ik bewaar voor de zomer.

16 likes

Mooie foto’s van de Mimosa @Petteflet @Veblen :+1:

1 like

Yup, helemaal eens. Ik was ook heel erg verrast, en nog eigenlijk. :smiley:

16 likes

15 likes

Koekoek!

Dammit, nu wil ik ‘m ook :sob: Kan iemand er ff een om het blauw gooien?

1 like

Nop, hier nog om de pols :grin: :raised_hands:

Maar met zoveel op HF komt duurt het vast niet lang voordat de eerste in het blauw verschijnt :grimacing:

16 likes

Echt zo’n vrolijk ding met een eigen smoel. Ik was eerder niet zo overtuigd mbt Underd0g maar dit soort collabs maken het voor mij toch een must-have.

Veel plezier ermee - het is er een prachtige dag voor vandaag!

1 like

Nog mooier in de zon. Dan lijkt het net of je op de wijzerplaat de weerspiegeling in een zwembad ziet :sunny:

1 like

12 likes

10 likes

11 likes

Heeft iemand hier een idee wanneer de 01series weer gedropt gaan worden?

Een crosspost. Gewoon een super leuk horloge waar ik veel reacties op krijg én waar ik vrolijk van wordt. :smiley:

De vaagheden achterop de kast zijn overigens veroorzaakt door Google fotos bij het wissen van de nummers.

17 likes

Goedemorgen! Ik meld me hier met de Go0fy Panda die tot gisteren in het bezit was van @Petteflet , hier op een heerlijke Molequin suede band :watch:

17 likes

Mooie aanwinst!

1 like