Haha lijkt wel een Swatch colab idd
Toch leuk gedaan. Weer net iets anders. 2 meer traditionele kleuren en dan 2 die een stapje verder gaan. Die pink lemonade is wel tof voor de zomer. Dus misschien net te laat gelanceerd.
Ik ben wel benieuwd wat er nog van het effect van de glazen wijzerplaat overblijft bij de zwarte versie.
Ik vind m zeer geslaagd, zeker die pink lemonade.
Het uiteinde van de secondewijzer dat net verdwijnt onder het gematteerde randje van het glas. Heel mooi gedaan! (Of is dat gezichtsbedrog in de teaser)
Vind ze heel vet. Witte of blauwe vooral.
De nummers zitten geloof ik aan of op het glas. Ik vind het verrassend en niet over de top. Origineel, en tegelijkertijd genuanceerd en traditioneel.
Die schroeven maken het een grote afknapper voor mij.
Net als AP horloges met schroeven in de bezel.
Is er iemand hier op HF die morgen gaat bestellen? Ik twijfel nog steeds…wel of niet en dan of de blauwe of de zwarte. Keuzes keuzes!
Ik twijfel nog.
Als ik m bestel, dan de pink omdat ik die qua kleurstelling het bijzonderst vind.
Ik denk dat de timing van underd0g voor HF ietwat ongelukkig is, nu de ontknoping voor de HFLE nadert .
Behalve dat hier de schroeven functioneel zijn om de verborgen wijzerplaat te bevestigen.
Heb er net een besteld (Midnight), met het idee dat ik 'm later alsnog kan cancellen, als ik toch besluit dat ik 'm niet wil.
Ik bestelde in de eerste 4 minuten, en alsnog heb ik een ordernummer waarmee ik pas in februari een horloge krijg.
Ben benieuwd naar je foto’s! Al moeten we er een paar maanden op wachten kun je nog annuleren dan? Moest toch gewoon aanbetalen?
Ja, alles in 1x betaald, maar je mag cancellen zolang het horloge nog niet verzonden is.
Ok, dat wist ik niet!
Ik heb meteen besteld vanmiddag. Alsnog in de 2de batch terecht gekomen dus levering januari. Weet ik in ieder geval wat mijn eerste NA van 2024 is .
Ik heb de Pink Lemonade besteld en niet van plan te cancellen .
Zal een leuk zomersetje zijn samen met mijn bronzen Oris 65 Cotton candy.
De rest van de collectie is erg ‘ingetogen’ maar ik vond het wel leuk om 2 klokjes in de collectie te hebben die je doen glimlachen als je er naar kijkt.
Bovendien heb ik nog geen micro brand in de collectie en nog geen Made in UK en nog geen full lume dial …. In diverse opzichten dus een leuke aanvulling …
Hele goede redenen om deze aan te schaffen!
Vandaag … totaal onverwachts … werd deze zomerse klatser geleverd.
Ik zat eigenlijk vooraan de januari batch maar heb blijkbaar geluk dat de productie voorspoedig verloopt.
Of is ‘under promise and over deliver’ het mantra bij StudioUnderdog.
Anyway, met trots presenteer ik u mijn nieuwe NA om de collectie wat meer kleur te geven.
Heel gaaf! Gefeliciteerd!
Inderdaad een mooi, kleurrijk horloge. Veel plezier ermee.
Heel leuk horloge. Veel draagplezier
Mooi! Ben benieuwd naar de foto’s komende tijd