Heeey Studio Underd0g lovers.
Ik mis iedere keer de bestelmogelijkheden voor een gave Studio Under0g.
Kan ik hier iemand overhalen om hem mij te verkopen?
Ik vind ok om een beetje premium te betalen.
Hoor het graag als, dan…
Heeey Studio Underd0g lovers.
Ik mis iedere keer de bestelmogelijkheden voor een gave Studio Under0g.
Kan ik hier iemand overhalen om hem mij te verkopen?
Ik vind ok om een beetje premium te betalen.
Hoor het graag als, dan…
Heel vet.
Sluit de kroon wel goed aan? Sorry dat ik het vraag
Ik verkoop m (nog) niet.
Als je je aanmeld voor de nieuwsbrief via hun website blijf je op de hoogte van de bestelslots en het aftellen naar volgende ‘window’
Dat de kroon iets van de kast af staat is zo bedoeld (is ook te zien op de officiële foto’s op de site). In eerste instantie zat ie op de prototypes wel strak op de kast. Qua design en functionaliteit (minder problemen bij opwinden) heeft ervoor gekozen om de kroon iets van de kast te plaatsen.
Dit kan naar wens wel kosteloos door het team aangepast worden dus het hoeft geen dealbreaker te zijn. Ik denk dat ik het zo laat ;-).
Ik ben helaas niet bereid om hem te laten gaan.
Snap ik volledig
Ja dat heb ik gedaan. Probleem is mijn ongeduld haha.
Thanks voor je reactie.
Zelf in afwachting van het nieuwe bestelslot in maart voor de pink lemonade
Cool ding!
Heb m ook serieus overwogen, maar toch voorbij laten gaan…
Geniet ervan!
Dit is toch wel geniaal hoor
Voorlopig nog niet in NL te verkrijgen. Enkel via face to face ontmoeting met Richard.
Echt een super leuke klok. De clown tussen al mijn serieuze zwarte, grijze, stalen en blauwe klokjes.
Aangezien ik vrij smalle polsen heb, heb ik exact dezelfde band bij David van The Straptailor besteld in maatje S.
Zal samen met mijn bronzen Oris Cotton Candy veel draagtijd krijgen deze zomer .
Vorige bestelmogelijkheid waren we druk met een verhuizing dus is het er bij in geschoten maar bij mij staat ie bovenaan de lijst nu haha. Vind 'm echt heel gaaf. Dus ik wacht geduldig op de mails.
Staat er weer aan te komen.
6 maart
Er kan weer besteld worden. Ik heb een in bestelling! Zijn er nog anderen die een horloge besteld hebben?
De pre-order is weer open voor de komende paar uur
De pink lem0nade besteld! Verwachte levering in juli op geschat ordernummer. Erg benieuwd!
Ik kon het niet laten… Watermel0n onderweg! Naja ergens in oktober …
Deze werkwijze sta ik niet achter.
Waarom niet gewoon kunnen bestellen wanneer je wilt?
Voordeel is natuurlijk dat je, als het pre-order window closed is, denkt nou laat maar.
Scheelt weer geld.
Is volgens mij wel de beste keuze. Op deze maniet kunnen ze ineens duizenden mensen die een horloge willen er een toezeggen. En je hebt een idee hoe lang het gaat duren.
Wat zie jij voor nadeel?
Voor mij is een Pink Lemonade in bestelling.
Nadeel is toch dat als ik vandaag in de bestelmodus sta ik er bij dit merk niets mee kan.
Dit is kunstmatig gecreëerde schaarste. Zal ook makkelijker/ veiliger zijn voor het merk want de batch is al verkocht voor de productie begint, maar voor de klant is het onhandig.
Eerst wachten op een bestelmoment en vervolgens wachten op uitleveren…
En een deel van de potentiële klanten haakt af en verdwijnt naar de concurrentie toch?