Studio Underd0g / Underdog only

Ik denk dat ze anders de orderstroom niet aan kunnen. Is geen grote onderneming hè?

2 likes

Ja ik had zelf ook een probleem toen ik zeker wist dat ik er een wilde. Bijkomend voordeel is dat ik nu niet de Watermelon maar de Pink lemonade heb besteld. Dat realiseerde ik me pas in de maanden er na.

Ik denk dat deze werkwijze voor hen de beste is en op deze manier heb je echt 100% garantie dat je er een kunt bestellen. Dat is wel iets waard vind ik.

1 like

Deze werkwijze speelt ook goed in op fomo imo, daarenboven idd het feit dat je moet vooruitbetalen om dan een half jaar te wachten. Is niets voor mij. Tegen dan wil je weer wat anders.

:money_mouth_face:

2 likes

Hee!

Wie heeft er hier nog niet ingevuld dat Studio Underd0g naar Amsterdam moet komen voor een pizza party?

Waarom staat Amsterdam niet op die lijst, mensen? Hop hop… vul 'm eens in! Hand delivered pizza. Ik houd er van. Dus retteketet naar, eh… wel, Studio Underd0g, en invullen die handel.

4 likes

:call_me_hand:

Moeten wel even een event verzinnen. :slight_smile:

Hmmm.

1 like

Rikketik? :rofl:

1 like

Misschien kunnen we het hebben over een colab, hfle studio underd0g

3 likes

Misschien de “stroopwafel” Underd0g variant voor Nederland?

8 likes

Pizza met stroopwafel :smiley:

Of boerenkool met spekjes en jus als subdials

3 likes

Dat is helemaal geen gek idee!

2 likes

Ik heb hier afgelopen week een mail over gestuurd naar hen.

Dit met een Red Bar event combineren wellicht het handigst.

Ik heb geen connectie met Red Bar AMS.

2 likes

Geweldig horloge dit :smiling_face_with_three_hearts::tropical_drink:

13 likes

Iemand hier die toevallig zijn goofy panda of watermelon wilt verkopen?

Ik heb deze Studio Under0g nu een paar maanden en ik draag bijna elke dag. Ik ben er heel blij mee. Ik heb normaal wat grotere horloges, maar deze maat is eigenlijk heel mooi. Vind ik dan. Het bandje wat erbij zit was voor mij wel te klein, dus ik heb er zelf een stevige nato opgezet. In augustus krijg ik de Goofy Panda binnen, hopelijk valt die net zo in de smaak.

10 likes

@diceman
Heel tof, staat je goed. Deel ook even een foto van de GP als je die in augustus hebt!

1 like

Mijn pink lemonade is onderweg, zo benieuwd!

2 likes


En het horloge is er! Super blij mee!

12 likes

Gefeliciteerd! Geweldig horloge inderdaad. Voor een leuk prijsje ergens op kunnen pikken?

1 like