Gewoon bij studio Underd0g besteld toen het bestelslot geopend was begin maart.
De verwachte levering was juli dus het is iets eerder geworden.
Gewoon bij studio Underd0g besteld toen het bestelslot geopend was begin maart.
De verwachte levering was juli dus het is iets eerder geworden.
Mooi!
Oh cool! Die waren al zo snel uitverkocht toch?
In een tijdframe van 9 uur kon iedereen bestellen en daarna werd het bestelslot gesloten om te voorkomen dat ze in de knel komen met de productie. Als deze orders voldaan zijn, zal er wel weer een bestelmogelijkheid komen. Dus dat is hun socials in de gaten houden en abonneren op de nieuwsbrief
Mijne wordt ook binnenkort geleverd. Had voorheen de roze en blauwe. Heb weer de roze besteld
Haha shit. Ik heb premium betaald op HF omdat ik dacht dat ze niet meer zouden komen…
Desondanks: echt een geweldig horloge en ik geniet er ontzettend van!
Hoe vind je de band? Voor mij was die veel te klein.
Voor mij is de band prima, heb geen dikke polsen dus eigenlijk zit dit bandje precies goed /netjes zonder teveel overlengte.
Studio underdog en moser collab?
Zag net een video op Insta die wellicht iets verklapt
En als je bij moser ziet zie je het andere hand in het filmpje komen op het einde…
Ah leuk detail!
De nieuwe 03Series:
De prijs is gestegen naar €1800,-, waarvoor er onder andere een upgrade naar een SW510 handwinder is gemaakt. Een upgrade die overigens ook pontificaal op de wijzerplaat vermeld wordt.
Mooie kleurstelling. Die prijs daarentegen
Prachtige uitvoering
Maar idd aan de dure kant…
Voor die prijs zit je in Longines/Nomos territorium. Het uurwerk past daar wel bij, maar de rest? Ben bang dat dit te duur is voor veel mensen.
Single pusher chronograaf van deze 2 merken voor 1800 euro? Interessant, kun je mij vertellen welke modellen dat zijn, dubbel pusher chronograaf mag ook.
Ik ben benieuwd.