Studio Underd0g / Underdog only

Eens. Vind de prijsstelling voor deze wellicht beter dan die voor de serie 2.

Als ze de volgende stap willen zetten moet de logistiek wel eens op de schop. Deze orderwindows zijn leuk voor de incrowd maar slecht voor een bredere markt.

1 like

Mooi horloge, ik vind hem erg geslaagd.

2 likes

Het gehele productie proces moet dat ook aankunnen. Maar waar haal je gekwalificeerde vakmensen vandaan, je trekt niet even een vat open.
Uitbreiden met niet de juiste mensen kan voor problemen zorgen, dat lijkt mij een enorme uitdaging.

Wellicht kunnen ze het momenteel nog niet aan om die stap te nemen. Van verkoop via inschrijving tot een reguliere producent, met een kernprogramma die mensen gewoon kunnen bestellen.

1 like

Zou het niet meer een voorraad en kapitaal probleem zijn? Bij voorinschrijving kan je je inkoop perfect afstemmen op je verkoop waar je bij “normale” verkoop je voorraad veel dynamischer moet beheren.

Zat toevallig laatst naar een Farer Cobb III te kijken. Zelfde uurwerk volgens mij. Ook micro maar start op €2300 en een beetje.

1 like

Deze kan ik echt wel smaken.
Voor deze SW 510 elaboré is de prijs niet slecht. Je gaat geen goedkoper model vinden met dit uurwerk.
In vergelijking met de 01 en 02 serie horloges is de prijs een serieuze stijging maar het is dan ook een compleet ander horloge.

5 likes

Eigenlijk fijn om eens wat genuanceerdere reacties te lezen . Mensen die afwegingen maken.
Verder dan freelance “Foto & Video” te doen voor Richard ben ik niet betrokken bij andere zaken uit zijn business behalve dan af en toe eens een nieuw model al sneller gezien te hebben…

2 jaar geleden had ik de prototype voor het eerst binnen… maar hij kon idd het success niet voorspellen en wou zoveel mogelijk mensen eerst 01 kunnen leveren … nadien kwam 02 omdat hij ook geen “same trick pony” wou zijn … 03 is een evolutie gevolg vermoed ik . Moser kwam op het pad en vond ik geweldig dat Moser plots erkenning geeft aan een micro die 3 jaar geleden niet bestond …

anyway, opties voor iedereen op deze manier

order window closed maar ik had ook wat tijd over voor op YT iets te maken

https://www.youtube.com/watch?v=1RdnWO1Y-1s

7 likes

Besteld in maart nu net binnen :slight_smile:

Grappig ding

8 likes

Mooi ja ik zit al een tijdje te kijken naar ze. Maar vind het nieuwe model wat ze net gelanceerd hebben helemaal niets.

1 like

Vandaag binnen gekregen. Dat is een stuk eerder dan verwacht want ik zat aan het eind van het bestelwindow in maart.

Eigenlijk een beetje gekocht in een opwelling en op de gok want ik heb best flinke polsen. Ik vind hem wel heel erg leuk, de doorzichtige plaat op de dial geeft echt een verrassend effect.

3 likes

Nice man welke kleur is dit. De tiffany blue zat er zelf ook naar te kijken. Maar was hellas te laat.

Dit is die Steffany blue maar dan onder een felle lamp. Het is dus blauw wat je ziet :smiley:

In het donker is het ook een apart effect. Hier naast een Tissot met meer traditionele lume

3 likes

Ook vandaag ontvangen! Wat een tof horloge. Brengt een glimlach als je hem om doet

10 likes

prachtig met zoon stalen band popt die er nog beter uit.

1 like

Het valt mij op dat mijn seconde wijzer niet mooi is uitgelijnd op de 12uurs positie. Wat vinden jullie? Acceptabel of niet?

4 likes

niet.

Edit: Ik zou dit zelf iig niet aankunnen. Heb je 'm nieuw? Dan zou ik 'm onder garantie laten uitlijnen.

1 like

Gelukkig het ligt niet aan mij dus :grin:

Nieuw

2 likes

Terug sturen die handel

Of naja dat kost wel weer import.

Bij mij zijn de uren en minuten wijzer niet perfect uitgelijnd

1 like

Als het voor reparatie is, is dat niet per se het geval. Ik heb een tijd terug een horloge voor reparatie naar Farer in Engeland gestuurd. Daar werd in mijn geval een speciale inklaring voor aangemaakt door Farer. Het kan wel zijn dat je kosten over het verrichte werk moet betalen (was bij mij gelukkig niet het geval).

3 likes

In dat geval zeker doen!

2 likes

Zelfde ervaring inderdaad. Ook een Farer.

2 likes