Studio Underd0g / Underdog only

Damn… dat is een hoop…

Vanaf 600,- per klokje… :see_no_evil:

1 like

Ik zit bij die 17%… :panda_face:

1 like

Vanavond feest dus… :sparkler:

13 likes

Eindelijk, na lang wikken en wegen, heb ik een Stephany Blue kunnen kopen voor een mooie prijs.

Voor mij staat dit horloge symbool voor het begin van een nieuwe periode. Een tijd waarin ik lang op zoek was naar mezelf en wat ik echt wilde. Ik heb besloten om voor mezelf te beginnen en we zien wel waar het me brengt. Daarbij hoop ik dat dit horloge me eraan herinnert dat er altijd ligt is aan de eind van de tunnel.

11 likes

Een samenwerking tussen Fears en Studio Underd0g.
Wordt 8 maart gelanceerd, betreffen 200 stuks
Een lime dial en wordt The Gimlet genoemd.

17 likes

zag hem voorbij komen op insta. kwa from kast wel mooie klok maar zelf ben ik niet echt fan van de kleuren combo.

Stond er al een prijs bij? Ik vermoed dat dit weer een relatief duur klokje gaat worden.

1050 volgens mij

€1050. Maar aangezien het een limited is die eerst op locatie wordt verkocht hoef je je denk ik niet druk te maken om de prijs.

2 likes

Ik vind de prijs wel goed. Maar 200 stuks is hij natuurlijk zo weg. Kastvorm doet mij niks; doet me denken aan een Panerai. De wijzerplaat is wel bijzonder gaaf

1 like

Goed punt. Prijs valt in dat geval nog mee inderdaad.

Maar limited bij SU betekent toch “voorlopig even niet in productie, maar we gaan zeker meerdere runs doen, behalve bij de eenmalige exemplaren”? :smile:

1 like

Nah. Deze collab is speciaal voor British Watchmakers Day (of zoiets). De kast is een Fears kast. Deze zie je niet meer terug nadat ie op is.

Ik vind ‘m trouwens wel echt gaaf.

2 likes

Fears was eerder dan Panerai met dit type kast naar ‘t schijnt.
Maar dan kan het natuurlijk nog steeds zo zijn dat ‘t je niet aanspreekt. Persoonlijk vind ik ‘t wel een gaaf horloge.

1 like

Dat geloof ik. Ik bedoelde het ook niet als dat het als ‘gejat’ design mij doet denken aan een Panerai… ik heb gewoon een hekel aan Panerai🥲. Veel te duur en de kastvorm doet mij niks

Deze Fears × Studio is mijns inziens overigens ook véél beter dan een Panerai, maar de kast is niet mijn smaak

2 likes

Vanaf 4 april, in een oplage van 10 stuks:

Samenwerking met Sartory Billard. Erg geslaagd ontwerp in mijn ogen, helaas een tikkeltje boven budget.

4 likes

Heel erg mooi en heel erg duur :weary:

Dit is wel echt heel leuk gedaan:

7 likes

Ik vind de Guacam0le wel iets hebben.

4 likes